Ο ξενοδοχειακός κλάδος αναπτύσσεται με γεωμετρική πρόοδο. Τη σημερινή εποχή υπάρχουν εκατομμύρια ταξιδιώτες που έχουν το διαθέσιμο εισόδημα και θέλουν να εξερευνήσουν τον κόσμο. Για την ακρίβεια, η ζήτηση εξακολουθεί να αυξάνεται και δεν έχει ακόμα κορυφωθεί.
Την αυξανόμενη ζήτηση ακολουθεί η αυξανόμενη προσφορά, γεγονός που οδηγεί σε πολύ υψηλά επίπεδα ανταγωνισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη;
Σημαίνει ότι η προσέλκυση πελατών αποτελεί μια μεγάλη και κρίσιμη πρόκληση για τους ξενοδόχους, ειδικά τους ξενοδόχους ανεξάρτητων, ατομικών μονάδων.
Ωστόσο, το γεγονός ότι έχετε μια «ατομική» ξενοδοχειακή επιχείρηση δεν πρέπει να σας εμποδίζει να ανταγωνίζεστε online μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων.
Ως ανεξάρτητος ξενοδόχος, έχετε πρόσβαση σε πολλά κανάλια και στρατηγικές μάρκετινγκ, για να ελέγχετε τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται η επιχείρησή σας στο ίντερνετ.
Ας ρίξουμε μια ματιά στις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές για την ανάπτυξη της προσωπικής ξενοδοχειακής επωνυμίας σας online.
Διηγηθείτε την προσωπική ιστορία πίσω από την επωνυμία σας
Όλα ξεκινούν με μια ιστορία. Χωρίς αυτήν, δεν μπορείτε να εδραιώσετε μια επωνυμία.
Η ιστορία σας θα πρέπει να δείχνει ποιοι είστε και το σκοπό σας. Διηγηθείτε στους δυνητικούς πελάτες γιατί ασχολείστε με τον ξενοδοχειακό κλάδο και τι είναι αυτό που σας παρακινεί να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελατών. Μιλήστε για τις αξίες, την ιστορία, τα ενδιαφέροντα και τα πράγματα που σας παθιάζουν.
Μην περιορίσετε την αφήγηση της ιστορίας σας online. Αποφύγετε να εστιάσετε αποκλειστικά στο κείμενο της ιστοσελίδας σας ή στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά επικεντρωθείτε επίσης σε άλλα στοιχεία που προσδιορίζουν την επωνυμία σας, όπως εικόνες του καταλύματος και των πελατών, το λογότυπο και το σλόγκαν σας.
Διηγηθείτε την προσωπική ιστορία πίσω από την επωνυμία σας στην ιστοσελίδα σας.
Μάθετε το μυστικό για τη σχεδίαση όμορφων και λειτουργικών ιστοσελίδων ξενοδοχείου που συμβάλλουν στην προσέλκυση απευθείας κρατήσεων εδώ.
Συνεχίστε την προσωπική ιστορία πίσω από την επωνυμία σας στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείτε.
Κάντε κλικ εδώ για να ανακαλύψετε τις καλύτερες πρακτικές σχετικά με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για ξενοδοχεία.
Σχεδιάστε μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου
Καμία ιστοσελίδα δεν είναι πλήρης χωρίς περιεχόμενο. Το περιεχόμενο μπορεί να απογειώσει ή να ισοπεδώσει την επιτυχία του ξενοδοχείου σας online.
Επομένως, χρειάζεστε μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου για το blog σας.
Η στρατηγική που θα χρησιμοποιήσετε εξαρτάται από το στόχο σας. Καθώς ορίζατε την προσωπική ιστορία πίσω από την επωνυμία σας, μπορεί να καταλήξατε και στο σκοπό σας. Οργανώστε τη στρατηγική μάρκετινγκ του περιεχομένου σας γύρω από αυτό το σκοπό.
Για παράδειγμα, αν ο σκοπός σας είναι να προσφέρετε μια γεύση της μικρής σας πόλης στους πελάτες, επικεντρωθείτε σε αυτό. Δημιουργήστε περιεχόμενο που εξηγεί τι είναι αυτό που κάνει την περιοχή σας να ξεχωρίζει και πώς οι πελάτες μπορούν να ανακαλύψουν την πόλη σας, αν επιλέξουν να διαμείνουν στο ξενοδοχείο σας.
Ο σκοπός της ατομικής ξενοδοχειακής επιχείρησής σας μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό, όπως το να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελατών. Γράψτε άρθρα για τις μοναδικές υπηρεσίες και παροχές που προσφέρετε, ώστε οι ταξιδιώτες να ξέρουν τι να περιμένουν από σας.
Όποιος και αν είναι ο σκοπός σας, δημιουργήστε ελκυστικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο που τον αντικατοπτρίζει.
Χρησιμοποιήστε το blog της ιστοσελίδας σας και τα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Instagram, για να διανείμετε το περιεχόμενό σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε νέους πελάτες, αλλά και να βελτιώσετε το SEO σας. Θα ασχοληθούμε πιο αναλυτικά με το SEO στην επόμενη ενότητα.
Εστιάστε στο SEO
Ως ανεξάρτητος ξενοδόχος, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι ταξιδιώτες μπορούν να σας βρουν και να αλληλεπιδράσουν μαζί σας online. Η εφαρμογή μιας αποτελεσματικής πρακτικής για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό.
Το SEO αποτελεί μια στρατηγική μάρκετινγκ μέσω ίντερνετ και είναι κάτι που θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη του κάθε ξενοδόχος που διαθέτει ιστοσελίδα για την επιχείρησή του. Πρόκειται για μια διαδικασία που επηρεάζει την παρουσία της ιστοσελίδας σας μεταξύ όλων των οργανικών αποτελεσμάτων που προκύπτουν από μια μηχανή αναζήτησης.
Μάθετε τις καλύτερες πρακτικές SEO για ατομικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις εδώ.
Παρακολουθείτε τις κριτικές πελατών
Η αλήθεια είναι ότι τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό στο σημερινό διαδικτυακό κόσμο από τις κριτικές.
Οι κριτικές είναι το παν για μια επωνυμία, ειδικά μια ατομική ξενοδοχειακή επιχείρηση στον κλάδο της φιλοξενίας. Οι κριτικές αποτελούν το πιο καθοριστικό κίνητρο για τους σημερινούς ταξιδιώτες όταν πρόκειται να κάνουν κράτηση για τη διαμονή τους σε κάποιο ξενοδοχείο.
Ως ξενοδόχος, είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθείτε αδιάκοπα τις κριτικές πελατών και τη βαθμολογία σας online. Αυτό θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τι λένε οι πελάτες για το κατάλυμά σας, έτσι ώστε να μπορέσετε να βελτιωθείτε ή να διατηρήσετε το επίπεδο των υπηρεσιών και των παροχών σας.
Επιπλέον, οι κριτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να εξαγάγετε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τους πελάτες και τους συντάκτες των κριτικών, όπως την ηλικία, τη θέση εργασίας, το φύλο, τον τρόπο ζωής και τα χόμπι.
Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τους τρέχοντες και τους δυνητικούς πελάτες σας.
Δείτε εδώ πώς μπορείτε να ελέγχετε δωρεάν τη βαθμολογία online φήμης του καταλύματός σας.
Συνεργαστείτε με OTA
Η χρήση ενός συνδυαστικού και διαφοροποιημένου συστήματος κατανομής είναι ύψιστης σημασίας για τους ξενοδόχους. Σε αυτό ακριβώς το σημείο μπορούν να σας βοηθήσουν οι OTA (Online Ταξιδιωτικές Εταιρείες).
Ως ξενοδόχος, πρέπει να φροντίσετε τα δωμάτια του ξενοδοχείου σας να διατίθενται μέσω διάφορων αξιόπιστων OTA. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε πολλά είδη ταξιδιωτών και να αυξήσετε τις κρατήσεις.
Ωστόσο, οι ξενοδόχοι ανησυχούν ολοένα και περισσότερο για το αυξανόμενο κόστος των κρατήσεων μέσω τρίτων και την αδυναμία προσέλκυσης απευθείας κρατήσεων μέσω των OTA.
Για να αντιμετωπίσουν αυτά τα ζητήματα, όλο και περισσότεροι ξενοδόχοι στρέφονται στο metasearch.
Η παρουσία σε μια ιστοσελίδα metasearch δεν συμβάλλει μόνο στην αύξηση της προβολής, αλλά και στην προσέλκυση απευθείας κρατήσεων για τους ξενοδόχους. Το metasearch, επομένως, αποτελεί ένα από τα καλύτερα κανάλια μάρκετινγκ και κατανομής για τις ατομικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Προωθήστε την επιχείρησή σας στο metasearch
Το metasearch είναι ένα στοιχείο καίριας σημασίας στο online τοπίο μάρκετινγκ και κατανομής ξενοδοχείων, καθώς περισσότεροι από το 94% των online ταξιδιωτών επιλέγουν metasearch κατά την online κράτηση της διαμονής τους.
Επομένως, ως ξενοδόχος, είναι αδύνατον να παραβλέψετε την απήχηση του metasearch. Η εγγραφή στις μεγαλύτερες ιστοσελίδες metasearch είναι δωρεάν. Μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε εκατομμύρια ταξιδιώτες, να βελτιώσετε την προβολή σας και να προσελκύσετε απευθείας κρατήσεις.
Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε πώς μπορείτε να καταχωρίσετε το κατάλυμά σας στην trivago δωρεάν.
Το παραπάνω άρθρο δημοσιεύθηκε στο Trivago Business Blog.