Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2025

Τουριστικό Μάρκετινγκ: 4η επικαιροποιημένη έκδοση του βιβλίου του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

Αν σπουδάζετε ή δραστηριοποιήστε στο χώρο του τουρισμού, τότε ένα από τα βιβλία που πρέπει να διαβάσετε είναι το Τουριστικό Μάρκετινγκ του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη, από τις εκδόσεις Σταμούλη.

Πρόκειται για την 4η επικαιροποιημένη έκδοση του πολυγραφότατου συγγραφέα, με μακρά εμπειρία στο χώρο του τουρισμού, ο οποίος μας ταξιδεύει, με πληθώρα παραδειγμάτων και case studies, αλλά και με απλή και κατανοητή γλώσσα στην «γοητευτική» επιστήμη του τουριστικού μάρκετινγκ.

 

 

Μέσα από τις 415 σελίδες του βιβλίου αυτού θα μάθουμε τι είναι το μάρκετινγκ, ποιες οι ιδιαιτερότητες του μάρκετινγκ των υπηρεσιών, πώς κάνουμε έρευνα, πώς αποκρυπτογραφούμε τη συμπεριφορά του καταναλωτή, πώς σχεδιάζουμε το μέλλον, πώς χειριζόμαστε το προσωπικό μας, ποια η σημασία της ποιότητας, πώς τμηματοποιούμε την αγορά και τοποθετούμε το προϊόν μας, ποια είναι τα τέσσερα Ps του μάρκετινγκ και φυσικά πώς το διαδίκτυο έχει δημιουργήσει νέες ισορροπίες.

 

Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες πληροφορίες.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media