Τρίτη 8 Απριλίου 2025

Το σχέδιο τουριστικής προβολής του Δήμου Κορινθίων το 2021

Η Επιτροπή Τουριστική Ανάπτυξης του Δήμου Κορινθίων συνεδρίασε με θέμα συζήτησης «Απολογισμός 2020 και ο Προϋπολογισμός 2021, ο οποίος περιγράφει το σχέδιο Τουριστικής Προβολής του Δήμου Κορινθίων έτους 2021».

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η προσέγγιση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) για την τουριστική ταυτότητα της χώρας μας, βασίζεται στη δυνατότητα πολλαπλών επιλογών για κάθε επισκέπτη, δηλαδή να παρουσιάζεται η χώρα μας ως ιδανικός προορισμός που συνδυάζει ατέλειωτες δυνατότητες (επιλογές διαμονής σε βουνό ή θάλασσα, επιλογές διασκέδασης, επιλογές θεματικού τουρισμού, θρησκευτικός, εναλλακτικός, πολιτιστικός, αθλητικός, χαλάρωσης, γαστρονομίας κλπ), οι επιμέρους στόχοι του προγράμματος προβολής του Δήμου Κορινθίων είναι:

– Η ανάπτυξη ποικίλων – ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού συνδεδεμένων με το ιδιαίτερο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον, καθώς και με την τοπική οικονομία.

–  Ενημέρωση μέσων, τουριστικών οδηγών, ταξιδιωτικών γραφείων και υπηρεσιών. Προβολή πολιτιστικών εκδηλώσεων και ενεργειών που συμβαίνουν καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και αναδεικνύουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Δήμου με στόχο την ανάπτυξη και ενίσχυση των επιμέρους ειδών τουρισμού τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή τουριστική αγορά.

– Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις τουριστικής προβολής αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης. Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου τουριστικού marketing και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ελληνικής πραγματικότητας.

Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι να χρησιμοποιηθούν τα κατάλληλα μέσα, με τον αποτελεσματικότερο τρόπο ώστε το μήνυμα να μεταδοθεί στη σωστή αγορά και στο σωστό κοινό.

Κεντρικός στόχος του σχεδίου είναι η προβολή του Δήμου Κορινθίων ως πολυδιάστατου ανταγωνιστικού τουριστικού προορισμού στην τουριστική αγορά.

 

 

Τι θέλουμε να πετύχουμε:

– Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του Δήμου Κορινθίων.

– Αύξηση της πληροφόρησης για τις διαθέσιμες επιλογές και με τον τρόπο αυτό αύξηση του βαθμού ικανοποίησης του τουρίστα, αλλά και πιθανή περαιτέρω άμβλυνση της εποχικότητας.

– Αύξηση των μεγεθών σε όρους επισκεψιμότητας και δαπάνης.

Επιπλέον, η Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης αποφάσισε την ενεργοποίηση δράσεων οι οποίες είχαν προαποφασιστεί και από προγενέστερες επιτροπές πλην όμως δεν είχαν υλοποιηθεί όπως:

– Μάρκετινγκ με προσανατολισμό στην αναγνωρισιμότητα – επισκεψιμότητα – ανάδειξη της ταυτότητας της Κορίνθου

– Κατασκευή τουριστικής ιστοσελίδας του Δήμου

– Δημιουργία εντύπων πληροφόρησης της Κορίνθου ως προορισμού

– Φωτογραφίες ελεύθερες πνευματικών δικαιωμάτων (διαγωνισμός φωτογραφίας με έπαθλο τη δωρεάν φιλοξενία των 13 επιτυχόντων σε επιχειρήσεις του Δήμου Κορινθίων και της Κορινθίας)

– Φωτογραφίες για δημοσίευση στα social media και στην επίσημη τουριστική ιστοσελίδα του Δήμου

– Δημιουργία video και σύντομων spot τα οποία είναι ελεύθερα πνευματικών δικαιωμάτων και μπορούν να δημοσιεύονται σε social media, τηλεοπτικούς σταθμούς και σε εκθέσεις

– Ενεργοποίηση του Visit Corinth Official και η επαγγελματική παρακολούθηση προώθησης και υποστήριξης του.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media