Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2024

Το πετυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο της HotelBrain

HOTELBRAIN

 

Η HotelΒrain ξεκίνησε τη δραστηριότητα της το 2000 από τη Σαντορίνη, εισάγοντας στην ελληνική αγορά τον όρο «διαχείριση ξενοδοχείων» (hotel management) και πετυχαίνοντας σήμερα να θεωρείται μία κορυφαία εταιρεία στον κλάδο της, έχοντας τη διαχείριση μικρών πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων σε Ελλάδα, Λίβανο, Τουρκία, Κύπρο, Σερβία, Μαυροβούνιο και Αυστρία.

«Εφαρμόζοντας και εισάγοντας πρώτοι στην Ελλάδα τον όρο «hotel management» σε boutique ξενοδοχεία, τελικά δημιουργήσαμε ένα επιχειρηματικό υβρίδιο που σήμερα πια έχει καταλήξει σχεδόν αναγκαιότητα», σημειώνει ο Πάνος Παλαιολόγος, πρόεδρος και ιδρυτής της HotelBrain.

Το επιχειρηματικό μοντέλο της HotelBrain, σε αντίθεση με τις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες, οι οποίες επί της ουσίας παίρνουν τον πλήρη έλεγχο της ξενοδοχειακής επιχείρησης, βασίζεται κυρίως στο γεγονός ότι επιτρέπει στον ιδιοκτήτη της μονάδας να διατηρήσει τον πλήρη έλεγχο της επιχείρησής του, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών (διαμόρφωση επιχειρηματικού πλάνου και του ετήσιου προϋπολογισμού, πλάνα για πωλήσεις και μάρκετινγκ, εύρεση και εκπαίδευση προσωπικού, online πωλήσεις, συμφωνίες με tour operators και διαχείριση της παρουσίας τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης).

Η HotelBrain αυξάνει σταθερά τα συνολικά καθαρά έσοδα των υπό τη διαχείριση της ξενοδοχείων. Το 2011 το ποσό αυτό ήταν στα 30,2 εκατ. ευρώ, για να αυξηθεί στα 38,2 εκατ. ευρώ το 2012, ανέβηκε στα 42,8 εκατ. ευρώ το 2013 και στα 52,1 εκατ. ευρώ το 2014, για να φθάσει πέρσι στα 73 εκατ. ευρώ.

Το πιο σημαντικό στοιχείο, όμως, η σταθερή αύξηση της μέσης τιμής δωματίου καθώς από τα 149,2 ευρώ το 2011, τα 155,9 ευρώ το 2012 και τα 164,5 ευρώ το 2013, έφθασε το 2014 στα 194,6 ευρώ και στα 210 ευρώ το 2015.

«Με τα περισσότερα από τα 150 ξενοδοχεία, που αυτή τη στιγμή διαχειρίζεται η εταιρεία, να βρίσκονται επί ελληνικού εδάφους, είναι προφανές ότι η απόλυτη προτεραιότητα της HotelBrain είναι τόσο η διατήρηση και ενδυνάμωσή της στην ελληνική αγορά, όσο και επέκταση της σε ακόμα περισσότερους ελληνικούς προορισμούς. Από την άλλη πλευρά έχουμε προχωρήσει τις διαδικασίες προκειμένου σύντομα να μπορούμε να μιλάμε για την επέκτασή μας σε Ιταλία, Μάλτα, Κροατία, Ρουμανία, Αλβανία»,  επισημαίνει ο πρόεδρος της HotelBrain αναφερόμενος στα μελλοντικά πλάνα της εταιρείας.

Πηγή: www.imerisia.gr

Δείτε ΕΔΩ ολόκληρο το άρθρο του Δημήτρη Μαλλά στο imerisia.gr

Post Tags
Share Post