Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024

Thomson Holiday Design Stores με διαδραστικούς χάρτες

TUI5

 

Η Thomson και η First Choice, οι δύο μεγάλοι βρετανικοί tour operators που ανήκουν στο γερμανικό τουριστικό οργανισμό TUI, θα σταματήσουν να παρέχουν στους πελάτες τους φυλλάδια διακοπών μέχρι το 2020.

O διευθύνων σύμβουλος της TUI, Nick Longman, ανακοίνωσε ότι: «Η TUI θα αλλάξει τη στρατηγική της κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2017 στο Ηνωμένο Βασίλειο. Όλα τα ταξιδιωτικά γραφεία του ομίλου (και τα 600) θα σταματήσουν σταδιακά να παρέχουν φυλλάδια στους πελάτες τους τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Τα φυλλάδια αυτά θα αντικατασταθούν με εργαλεία της τεχνολογίας όπως ψηφιακές οθόνες».

TUITUI4

H TUI διερευνά τη δυνατότητα να καθιερώσει δωρεάν Wi-Fi και ακουστικά εικονικής πραγματικότητας στο διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο της. Το concept των καταστημάτων της Thomson, που ονομάζεται «Holiday Design Stores» διαθέτουν ήδη state-of-the-art της τεχνολογίας και διαδραστικούς χάρτες και ο στόχος είναι να καταργηθούν τα φυλλάδια της εταιρείας.

Ο κ. Longman τονίζει ότι: «Πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή μας σε μέσα εργαλείων που θα προσφέρουν μια διαδραστική εμπειρία στους πελάτες. Δεν είναι ο στόχος μας να απαλλαγούμε από φυλλάδια για να αποφύγουμε τα περαιτέρω έξοδα. Το ποσό που διατίθεται για τα φυλλάδια της εταιρείας θέλουμε να το επενδύσουμε σε παροχές που θα εξασφαλίζουν μοναδικές νέες εμπειρίες στον πελάτη».

Πηγές: www.enikonomia.gr, www.omnifi.co.uk