Σάββατο 25 Ιουνίου 2022

Η Θεσσαλονίκη προβάλλεται στο διάσημο γυναικείο περιοδικό Vrouw

O Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το γραφείο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) των Κάτω Χωρών και την αναπληρώτρια διευθύντρια Άντζελα Τζίφα φιλοξένησαν την ομάδα παραγωγής φωτογράφισης μόδας, του γυναικείου εβδομαδιαίου περιοδικού Vrouw που κυκλοφορεί κάθε Σάββατο ως ένθετο περιοδικό με την εφημερίδα De Telegraaf (τη μεγαλύτερη καθημερινή εφημερίδα στην Ολλανδία) και κάθε δύο μήνες σε πολυτελή έκδοση glossy με 124 σελίδες.

Η ομάδα παραγωγής τεσσάρων ατόμων συνοδευόμενη την art director Jolien Strookappe και την ταξιδιωτική αρθρογράφο Sabine Leenhouts επέλεξαν τη Θεσσαλονίκη ως ιδανικό «σκηνικό» φωτογράφισης μόδας, αλλά και για την προβολή της Θεσσαλονίκης ως ταξιδιωτικό προορισμό.

Αξίζει να σημειωθεί πως το έντυπο περιοδικό Vrouw έχει 1,2 εκατ. αναγνώστες μηνιαιώς και 1,8 εκατ. αναγνώστες μηνιαία στην online έκδοση (δείτε ΕΔΩ).

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Eπίσης έχει 145.000 ακολούθους στο Facebook & 38.000 στο Instagram.

Απευθύνεται σε γυναίκες σε ποσοστό 65% ηλικίας 30 – 55 χρονών και υψηλού εισοδηματικού επιπέδου.

Η πολυτελής glossy έκδοση έχει 350.000 αναγνώστες. Η απήχηση της glossy έκδοσης είναι τόσο μεγάλη που η αξία μίας σελίδας διαφήμισης ανέρχεται σε 24.983 ευρώ.

Με τα δεδομένα αυτά η Θεσσαλονίκη προβάλλεται μέσα από τη φωτογράφηση και την αρθρογραφία, στο δυναμικό γυναικείο κοινό που είναι και οι decision makers για τις οικογενειακές διακοπές.

Η προβολή της αρθρογραφίας γίνεται σε περίοδο ιδανική για την αύξηση των προκρατήσεων και επιπλέον θα έχει διάρκεια τεσσάρων μηνών με επαναλαμβανόμενη στόχευση, μέσω διαφορετικών μέσων και καναλιών.

Η δημοσιογράφος Sabine Leenhouts που ταξίδεψε με την παραγωγή για την παραγωγή του τουριστικού άρθρου, συνεργάστηκε με τον Οργανισμό Τουρισμού για το περιεχόμενο της φωτογράφισης, αλλά και για τα σημεία της πόλης που θα προβληθούν κατά τη διάρκεια των τεσσάρων μηνών.