Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019

Πως η Θεσσαλονίκη θα προσελκύσει μεγαλύτερο αριθμό κρουαζιερόπλοιων

 

«Η Θεσσαλονίκη δεν μπορεί να γίνει Πειραιάς, μπορεί όμως να είναι ένα σημαντικό κέντρο για μικρομεσσαίου μεγέθους κρουαζιερόπλοια με συγκεκριμένους προορισμούς».

Τα λόγια αυτά ανήκουν στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΘ, Σωτήρη Θεοφάνη, ο οποίος από το βήμα του 7ο Export Summit, που διοργανώνει o Σύνδεσμος Εξαγωγέων – ΣΕΒΕ, με θέμα «Foster Maritime Economy» ανέφερε πως η πόλη χρειάζεται ένα τέτοιο προϊόν που «τόσο καιρό δεν καταφέραμε να φτιάξουμε». Δεν γίνεται να πείσεις αν δεν κάνεις «πακέτο» με τη Βεργίνα, τον Όλυμπο και άλλα αξιοθέατα,τόνισε.

 

«Η κρουαζιέρα παρουσιάζει διεθνώς αύξηση, ενώ τα ποσά που δαπανώνται από τους τουρίστες που την επιλέγουν αυξάνονται συνεχώς», ανέφερε ο Γιώργος Καστελλάνος, εκτελεστικός διευθυντής της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος επισημαίνοντας πως οι σύγχρονες τάσεις συγκλίνουν στα μεγαλύτερα και πολυτελέστερα κρουαζιερόπλοια.

Είναι χαρακτηριστικό πως στα μεγάλα λιμάνια η μέση δαπάνη ανά τουρίστα ανά επίσκεψη αγγίζει τα 106 ευρώ, ενώ στα μικρά περιορίζεται στα 57 ευρώ.

Η Ελλάδα είναι ο τρίτος δημοφιλής προορισμός για την κρουαζιέρα μετά την Ιταλία και την Ισπανία στη Μεσόγειο.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Μεσόγειος αποτελεί το δεύτερο πιο σημαντικό προορισμό κρουαζιέρας στον κόσμο μετά από αυτόν της Καραϊβικής.

Στη χώρα μας είναι καταγεγραμμένοι 42 νησιωτικοί προορισμοί για τα κρουαζιερόπλοια με 5 έως 5,5 εκατ. αφίξεις. Κατά μέσο όρο ένας τουρίστας που απολαμβάνει τις διακοπές του με ένα κρουαζιερόπλοιο επισκέπτεται 4 με 5 λιμάνια.

 

Πηγή: www.voria.gr

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στο Instagram

Share Post
Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας