Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2024

The Hotel Content Company: Το πρώτο εξειδικευμένο brand ανάπτυξης Ξενοδοχειακού Περιεχομένου

Το The Hotel Content Company, έρχεται να προσφέρει στον Ξενοδοχειακό Κλάδο ένα σύνολο Υπηρεσιών Περιεχομένου για την ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των Τουριστικών Καταλυμάτων και την αποτελεσματική τους επικοινωνία με το Ταξιδιωτικό Κοινό.

Το Περιεχόμενο ενός καταλύματος αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της επιτυχίας των πωλήσεών του, τόσο ως προς τους τελικούς Ταξιδιώτες όσο και ως προς τους Travel Agents.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Το The Hotel Content Company αναλαμβάνει την προδιαγραφή A-Z της Online & Offline παρουσίας ενός ξενοδοχείου, επιτυγχάνοντας ένα δυναμικό Positioning ή Repositioning, έτσι ώστε να διασφαλίσει την επιτυχημένη του απόδοση στο διαδίκτυο – και όχι μόνο – με στόχο την αύξηση των συνολικών του πωλήσεων.

Καθώς η ανάπτυξη του Ξενοδοχειακού Περιεχομένου αποτελεί μια ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία, το The Hotel Content Company, πραγματοποιεί πρώτα μια εκτενή έρευνα, έχοντας ως κεντρικό άξονα τις αναζητήσεις των ταξιδιωτών, έτσι ώστε να ανακαλύψει τις ευκαιρίες που εμφανίζονται, αλλά και να καταγράψει τις συνολικές ταξιδιωτικές τάσεις και επιθυμίες.

Στη συνέχεια, αναπτύσσει όλο το απαιτούμενο περιεχόμενο σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις του SEO, εφαρμόζοντας ταυτόχρονα έναν ενδιαφέροντα τρόπο γραφής, έτσι ώστε να προβληθεί αποτελεσματικά το κατάλυμα.

Το περιεχόμενο αυτό καλύπτει κάθε ανάγκη παρουσίας και προβολής του καταλύματος, όπως για παράδειγμα, τα κείμενα παρουσίασής του, το περιεχόμενο του Website του, μέχρι και εξατομικευμένα άρθρα για δημοσιεύσεις τόσο στο blog του, όσο και σε εξωτερικά μέσα επικοινωνίας (τρίτα μέσα).

Με τις φωτογραφίες να παίζουν καθοριστικό ρόλο, το The Hotel Content Company προδιαγράφει και επιβλέπει την ανάπτυξη του κατάλληλου φωτογραφικού περιεχομένου, ώστε να παραχθεί ένα υλικό που θα αποτυπώνει στο μέγιστο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του καταλύματος και θα μπορεί να εμπλουτίσει τις δημοσιεύσεις που περιλαμβάνονται στο επικοινωνιακό του πλάνο.

Στόχος είναι να μεταφερθεί, όσο πιο άμεσα γίνεται, η συνολική εμπειρία στον ταξιδιώτη, ώστε να τον οδηγήσει στην επιλογή του καταλύματος και, επομένως, στην ανάπτυξη της εμπορικότητας της επιχείρησης.

Παράλληλα, φροντίζει για τη δημιουργία περιεχομένου για όλα τα Online Ξενοδοχειακά Κανάλια αλλά και τα Social Media, για συστηματική και ουσιώδη επικοινωνία με το κοινό του καταλύματος, με στόχο την επίτευξη υψηλών Conversion Rates.

Η εξειδικευμένη ομάδα του The Hotel Content Company στήνει όλη τη Δομή Επικοινωνίας του καταλύματος μέσω Templates Επικοινωνίας, Newsletters και Social Media Posts, προς τις B2B αλλά και τις B2C βάσεις δεδομένων του καταλύματος, έτσι ώστε να αυξήσει την πιθανότητα πωλήσεων από Repeaters, να οργανώσει την Upselling Επικοινωνία του, αλλά και να αυξήσει τις πωλήσεις από τους διαμένοντες.

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι για τη δημιουργία του περιεχομένου έχει στηθεί ένα ειδικά επιλεγμένο Creators’ Community, το οποίο είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις κάθε έργου και απαρτίζεται από εξειδικευμένους στο ξενοδοχειακό περιεχόμενο κειμενογράφους, φωτογράφους, graphic designers, αλλά και videographers.

 

To The Hotel Content Company, ανήκει στα Start-Ups του Destsetters, που εξειδικεύεται στο Hospitality Concept Development, αναπτύσσοντας νέα Ξενοδοχεία αλλά και Τουριστικά Brands.

 

Μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες του The Hotel Content Company και λάβετε μια προσωποποιημένη Πρόταση Ανάπτυξης Περιεχομένου για το δικό σας κατάλυμα!

 

Φωτογραφία

Credits: Christos Drazos at Diles and Rinies

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media