Στόχος του αμερικανικού ομίλου Marriott International είναι έως το 2018 να διαθέσει τα ξενοδοχειακά του σήματα (brands) σε, τουλάχιστον, ακόμη τέσσερα ξενοδοχεία στην Αθήνα, γι’ αυτό βρίσκονται σε τελικό στάδιο οι διαπραγματεύσεις για δύο ξενοδοχεία στο κέντρο της πρωτεύουσας.
Τα παραπάνω ανέφερε ο περιφερειακός διευθυντής της Marriott International σε Ελλάδα και Κύπρο και Γενικός Διευθυντής του ιστορικού ξενοδοχείου «Μεγάλη Βρεταννία», Τιμ Ανανιάδης.
Παράλληλα έχει ανακοινωθεί η συμφωνία της Marriott με τον όμιλο Χανδρή για το ξενοδοχείο Μetropolitan στη λεωφόρο Συγγρού, το οποίο θα μετονομασθεί από το 2018 σε Athens Marriott Hotel.
Ο κ. Ανανιάδης εκτιμά, με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα, ότι το 2017 θα είναι καλή χρονιά για τα ξενοδοχεία που βρίσκονται υπό τα ξενοδοχειακά σήματα της Marriott International στην Ελλάδα. Ειδικότερα, για τα δύο ξενοδοχεία της Αθήνας, «Μεγάλη Βρεταννία» και «Κing George», αναφέρει ότι το πρώτο τρίμηνο του έτους είναι από τα καλύτερα των τελευταίων 10 ετών.
Επίσης, ανοδικά κινούνται οι κρατήσεις για τα ξενοδοχεία που βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιο των αλυσίδων στα νησιά, αλλά και για τα δύο ξενοδοχεία στο Costa Navarino.
Δείτε ΕΔΩ ολόκληρο το άρθρο του Στάθη Κουσουνή στο kathimerini.gr
Λογότυπα: www.marriott.com