Με κεντρικό σύνθημα «Be Inspired» η Δυτική Ελλάδα αποκτά νέα, ανταγωνιστική ταυτότητα, αναδεικνύοντας τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα και προκαλώντας τον επισκέπτη να εμπνευστεί και να εξερευνήσει, αποκομίζοντας μια «συλλογή εμπειριών».
Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας (Αχαΐα, Ηλεία, Αιτωλοακαρνανία), η περιφέρεια των τεσσάρων εποχών και των πολλαπλών συμβόλων διαθέτει πλέον ένα ολοκληρωμένο σχεδιασμό με τα πιο σύγχρονα μέσα για την τουριστική της προβολή.
Ένας ιστότοπος (western-greece.com), ένα 12σελιδο έντυπο σε πέντε γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ρώσικα), μία ταινία για τη Δυτική Ελλάδα, τρία βίντεο – ένα για κάθε περιφερειακή ενότητα – και 14 ακόμη μικρότερα για κάθε προορισμό και εμπειρία είναι ορισμένα από τα σύγχρονα εργαλεία που διαθέτει πλέον η Δυτική Ελλάδα στο ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο εργαλείων επικοινωνίας και μάρκετινγκ.
Πρόκειται για το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), που μετά από διαβούλευση και καταγραφή προτάσεων με τους κατά τόπους φορείς, κατέληξαν σε μια ολιστική προσέγγιση του τουριστικού προϊόντος.
Δείτε το video