Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2020

Συμμετοχή της Περιφέρειας Κρήτης στη διεθνή τουριστική έκθεση «International Mediterranean Tourism Market – IMTM 2020»

Ενθαρρυντικά για τη νέα τουριστική περίοδο είναι τα μηνύματα από τη συμμετοχή της Περιφέρειας Κρήτης στην 26η διεθνή τουριστική έκθεση «International Mediterranean Tourism Market – IMTM 2020» που πραγματοποιήθηκε στο Τελ Αβίβ, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Περιφέρειας.

Οι Ισραηλινοί αγαπούν το νησί, το οποίο παραμένει ιδιαίτερα δημοφιλής προορισμός και αυτό φάνηκε και από τη μεγάλη προσέλευση στο περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης.

Αρκετοί επισκέπτονται την Κρήτη για πολλά χρόνια, ενώ σημαντικό ποσοστό έχει ήδη προβεί σε κρατήσεις για τη φετινή τουριστική σαιζόν.

Η Κρήτη αποτελεί κοντινό, οικονομικά προσιτό και ελκυστικό προορισμό για τους Ισραηλινούς, ενώ ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τον πολιτισμό, την ιστορία, τη διασκέδαση, τις αγορές, αλλά και την κρητική κουζίνα.

RevitUp – Digital & Revenue Management

Η αποστολή της Περιφέρειας Κρήτης, πραγματοποίησε σειρά επαφών με φορείς του τουρισμού, στοχεύοντας στην προσέλκυση ακόμα περισσότερων τουριστών από το Ισραήλ, καθώς αποτελεί ανερχόμενη δύναμη στις τουριστικές εισροές στην Κρήτη.

Ταυτόχρονα επιβεβαιώθηκε η δυνατότητα περαιτέρω αύξησης του αριθμού αυτού μέσω της ανακοίνωσης έναρξης δύο νέων εβδομαδιαίων πτήσεων από Ισραήλ προς Χανιά από την Israir, της πρόθεσης των Ισραηλινών να επενδύσουν στην Κρήτη, αλλά και προώθησης του τουρισμού εμπειριών και υψηλών εισοδημάτων.

Για πρώτη φορά στο πλαίσιο της IMTM, πραγματοποιήθηκε B2B Work Shop, μεταξύ Ελλήνων και Ισραηλινών επαγγελματιών του τουρισμού και θεσμικών τουριστικών φορέων.

Η Περιφέρεια Κρήτης παρουσίασε τον προορισμό και απέσπασε ιδιαίτερα θετικά σχόλια από όλους τους συμμετέχοντες.

Στις εργασίες του WorkShop υπήρξε μεγάλη συμμετοχή και αναμένονται θετικά αποτελέσματα σε επαγγελματικές συμφωνίες και προγραμματισμό νέων τουριστικών πακέτων για θεματικές διακοπές των Ισραηλινών προς την Κρήτη.

Ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κυριάκος Κώτσογλου, δήλωσε σχετικά:

«Σε μια αγορά που παραδοσιακά τιμάει την Κρήτη και το τουριστικό της προϊόν, η συμμετοχή της Κρήτης ήταν εξαιρετικά ουσιαστική και παραγωγική. Αυτό φάνηκε και κατά την παρουσίαση του προορισμού μας, την κατά ομολογία όλων, αρτιότερη. Οι Ισραηλινοί είναι άνθρωποι με κοινά στοιχεία και κουλτούρα με μας και κατά συνέπεια τώρα και στο μέλλον θα συνεχίσουμε με οργανωμένο πάντα σχεδιασμό να προβάλλουμε το τουριστικό προϊόν της Κρήτης στο Ισραήλ έχοντας μεγαλύτερα περιθώρια βελτίωσης εισερχόμενου τουρισμού στο νησί μας από τη συγκεκριμένη χώρα».

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media