Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022

«Συμμαχία Τουρισμού για τη Ρόδο»: Νέο δυναμικό cluster από τη Marketing Greece και την τοπική τουριστική κοινωνία

 

Οι συμμαχίες της Marketing Greece για το 2019 «κλείνουν» με τη δημιουργία μιας νέας σύμπραξης, αυτή τη φορά με τη Ρόδο, ένα από τα πιο ισχυρά brand της Ελλάδας.

Επαγγελματίες του τουρισμού ενώνουν τις δυνάμεις τους με την εταιρεία και υπό την αιγίδα της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου και της Περιφέρειας Νότιου Αιγαίου, συνεργάζονται για τον κοινό σκοπό της προβολής του προορισμού μέσα από μια νέα, σύγχρονη και εστιασμένη στα διεθνή trends καμπάνια.

RevitUp – Digital & Revenue Management

Δημιουργώντας inspirational travel content, η «Συμμαχία Τουρισμού για τη Ρόδο» επικεντρώνεται στα Experiences που προσφέρει ο προορισμός, ακολουθώντας τις τελευταίες τάσεις στο destination marketing, και αναδεικνύει την πληθώρα επιλογών που διαθέτει το νησί στον ταξιδιώτη, ικανοποιώντας κάθε του ταξιδιωτική επιθυμία.

Για τις ανάγκες της καμπάνιας πραγματοποιήθηκαν γυρίσματα στον προορισμό, τα οποία αποκαλύπτουν την πολυδιάστατη προσωπικότητα της Ρόδου μέσα από τρία θεματικά video:

– Στο video Rhodes |Time travel in the Medieval Town, η Μεσαιωνική Πόλη παρόλη την ιστορία αιώνων της δεν παύει στιγμή να διατηρεί τον παλμό της, την μυστηριακή της ατμόσφαιρα και τη δική της καθημερινότητα, με τους μόνιμους κατοίκους της να δίνουν μια επιπλέον δόση γοητείας στο χαρακτήρα της. Αντιθέσεις και ποικίλες πολιτισμικές επιρροές στις πλατείες και τα πανέμορφα δρομάκια της πιο γνωστής Μεσαιωνικής Πόλης της Ελλάδας.

– Στο δεύτερο video Rhodes | A boat trip around the island οι δημοφιλείς παραλίες του νησιού δίνουν τη σκυτάλη σε λιγότερα γνωστά, αλλά εξίσου μαγευτικά κολπάκια και παραθαλάσσια μέρη αναδεικνύοντας τις «μυστικές» καλοκαιρινές απολαύσεις της Ρόδου.

– Τέλος, η εμπειρία της γαστρονομίας γίνεται «τοπική» υπόθεση μέσα από το video Rhodes | A culinary tour με οινοποιεία, μελισσοκομεία και ταβέρνες ορόσημα της ροδίτικης παράδοσης να φέρνουν σε επαφή τον ταξιδιώτη με τους ντόπιους και την παραδοσιακή και πλούσια γαστρονομία του προορισμού.

Παράλληλα, δημιουργήθηκε μια νέα φωτογραφική συλλογή που απαθανατίζει τόσο τα δημοφιλή αξιοθέατα της Ρόδου όσο και τις πέρα από τα καθιερωμένα πτυχές της, καθώς και ένα ειδικό αφιέρωμα για τις εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός, το οποίο και θα φιλοξενηθεί στο Discovergreece.com.

Το σύνολο του παραπάνω υλικού που έχει παραχθεί θα αποτελέσει το περιεχόμενο της ψηφιακής καμπάνιας που θα τρέξει στο Discovergreece.com και στα Social Media του, που μετράνε περισσότερους από 1,3 εκατ. followers, το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της Συμμαχίας, κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών του 2019, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ένα στοχευμένο πρόγραμμα με media & bloggers trips από τις αγορές Βρετανία, Γαλλίας και Αμερικής, δίνοντας έμφαση στις εμπειρίες που μπορεί κανείς να απολαύσει στη Ρόδο.

«Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για αυτή την νέα μας Συμμαχία με το νησί της Ρόδου, που μετράει χρόνια επιτυχημένης και εντατικής δραστηριοποίησης στον τουρισμό. Η αξία των πρωτοβουλιών δεν έγκειται μόνο στο αποτέλεσμα, αλλά πρωτίστως στη διάθεση να υπηρετήσει κανείς ένα κοινό όραμα και να δημιουργήσει νέες δυναμικές και η Ρόδος πρωτοστατεί σε αυτό. Κοινός στόχος όλων που συμμετέχουμε στη Συμμαχία είναι να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο αυτή η πρωτοβουλία και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον τουριστικό κλάδο του νησιού και τους φορείς για τη συνεργασία και εμπιστοσύνη που μας δείχνει όλα αυτά τα χρόνια» δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

 

Οι Partners που συμμετέχουν στη Συμμαχία είναι:

AMADA COLOSSOS RESORT
APOLLO HOTELS
ATRIUM HOTELS LUXURY RESORTS COLLECTION
HARMONY RESORTS
H-HOTELS COLLECTION
LINDOS HOTELS
MITSIS HOTELS GROUP
SUNRISE HOTEL

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Post Tags
Share Post