Σάββατο 19 Απριλίου 2025

Στην Κέρκυρα το 50o «FVW Traveltalk Workshop»

Στην Κέρκυρα πραγματοποιήθηκε το επετειακό 50o «FVW Traveltalk Workshop», από 8 έως 12 Μαΐου.

Το «FVW workshop» αφορά τη γερμανική αγορά και είναι γνωστό για τη δυναμική και τα αποτελέσματά του στον προορισμό από τις προηγούμενες επιτυχημένες διοργανώσεις στη χώρα μας.

Είναι το 10o επαγγελματικό Workshop FVW που πραγματοποιείται στην Ελλάδα και διοργανώνεται ετησίως από τη συντακτική ομάδα του FVW Medien (ευρείας εμβέλειας δίκτυο ενημέρωσης της τουριστικής αγοράς Γερμανίας) με προσκεκλημένους εκπρόσωπους μεγάλων tour operators και ταξιδιωτικών γραφείων, καθώς και ειδικών ερευνητών/αναλυτών τουρισμού.

Η διοργάνωση υλοποιείται παραδοσιακά πλέον με την υποστήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και των εκάστοτε Περιφερειών, με την ουσιαστική συνδρομή των φορέων του τουρισμού.

 

 

Την έναρξη του Workshop πραγματοποίησε η Πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου, η οποία καλωσόρισε τους 40 περίπου φιλοξενούμενους στο νησί των Φαιάκων.

Στην ομιλία της εστίασε στο ανθρωποκεντρικό μήνυμα της διαφημιστικής καμπάνιας All you want is Greece, το οποίο το διατηρείται και το 2022 εμπλουτισμένο συναισθηματικά, παροτρύνοντας τον επισκέπτη να επισκεφτεί τη χώρα και να συμμετέχει ενεργά επιλέγοντας όποια από τις πολλές δυνατότητες βιωματικών μορφών τουρισμού προσφέρει η χώρα καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους.

Στο ίδιο πνεύμα της προβολής της χώρας του «ευ ζήν», ακολούθησε η παρουσίαση του έργου του ΕΟΤ σε επίπεδο στρατηγικής και μάρκετιγκ για το 2022, από την αναπληρώτρια Προϊσταμένη του Γραφείου του ΕΟΤ της Γερμανίας, Αρετή Πρίνου.

Στο Workshop συμμετείχαν ο Αλέξανδρος Αλεξάκης, Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Ιονίων Νήσων, ο οποίος ανέλυσε τις προοπτικές των Ιονίων Νήσων στον τομέα του τουρισμού.

Ακολούθησε τοποθέτηση σχετικά με τη μετά covid εποχή της Χριστίνας Τετράδη με τη διπλή της ιδιότητα, αυτή της Αντιπροέδρου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος καθώς της Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Ζακύνθου, καθώς επίσης και χαιρετισμός της Αλεξάνδρας Ανδριώτη εκ μέρους της Ένωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας.

Ακολούθησε συζήτηση αναφορικά με τις πτήσεις στη χώρα και ειδικά στα Ιόνια νησιά με τη συμμετοχή της Κατερίνας Πολλάτου, ως εκπροσώπου της Fraport και των P. Schwaiger, H. Brix και Benjamin Weidmann, εκπροσώπων των αεροπορικών εταιρειών Condor, Eurowings και Eurowings Discover αντίστοιχα.

Ενδιαφέρουσα παρουσίαση αναλυτικών στοιχείων για τις κρατήσεις που καταγράφονται στη γερμανική αγορά, για την Ελλάδα γενικότερα και τα Ιόνια Νησιά ειδικότερα, έγινε στη συνέχεια από τον Roland Gassner, Director Business Development της εταιρείας Travel Data + Analytics.

Ακολούθησε πάνελ εκπροσώπων των tour operators με την Doreen Schwebe, Head of Local Product Management Sun & Beach, της TUI, τη Halina Strzyzewska, Group Head of Destination Greece and Cyprus, του FTI Group και τον Alexander Trenks, Head of Flight, από την Ferien Touristik/Coral.

Στο πάνελ λοιπών τοπικών φορέων του τουρισμού συμμετείχαν με ενδιαφέροντα σχόλια ο Σπύρος Χαλικιόπουλος, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κέρκυρας, ο Μανώλης Θερμός, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λευκάδας και ο Ίων Λιναρδάτος, εκπρόσωπος του Δήμου Αργοστολίου Κεφαλλονιάς.

Τα πάνελ συζητήσεων του Workshop ολοκληρώθηκαν με την παρουσία τεσσάρων τουριστικών γραφείων και της Προϊσταμένης του Γραφείου του ΕΟΤ Γερμανίας, Νικολέττας Λεκανίδη, όπου έγινε αναφορά στην προώθηση της Κέρκυρας στη γερμανική αγορά, καθώς και στις θετικές εντυπώσεις που αποκόμισαν οι φιλοξενούμενοι από το νησί.

Κατόπιν ακολούθησαν Β2Β συναντήσεις και επαφές των συμμετεχόντων με τους τοπικούς φορείς.

Στο πλαίσιο των εργασιών του Workshop οι φιλοξενούμενοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την πολυτάραχη ιστορία του νησιού, τη διαμόρφωση της παλαιάς πόλης της Κέρκυρας με το κάστρο, την κεντρική πλατεία Σπιανάδα και το Λιστόν, να ξεναγηθούν στην εκκλησία του πολιούχου της πόλης Άγιο Σπυρίδωνα, στο Μουσείo Μουσικής «Νικόλαος Χαλικιόπουλος Μάντζαρος» της Φιλαρμονικής Εταιρείας Κερκύρας, στο Μουσείο Ασιατικής Τέχνης, καθώς και σε σημεία ενδιαφέροντος στο νησί, όπως το παραδοσιακό χωριό Χλωμός, στις μοναδικές παραλίες της Παλαιοκαστρίτσας, ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκαν και επισκέψεις σε ξενοδοχειακές μονάδες, ώστε να γνωρίσουν οι συμμετέχοντες το προσφερόμενο ποιοτικό ξενοδοχειακό προϊόν του νησιού, εντός και εκτός πόλης.

Τα μηνύματα των Γερμανών επαγγελματιών του τουρισμού σε επίπεδο κρατήσεων ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για τη χώρα.

Οι συμμετέχοντες εντυπωσιάστηκαν από την ποικίλη ιστορική και τουριστική πληροφορία που έλαβαν, τα μνημεία και τα αξιοθέατα, αλλά και τις γαστρονομικές εμπειρίες που απέκτησαν στο φιλόξενο νησί των Φαιάκων.