Παρασκευή 23 Αυγούστου 2019

Στέλλα Τσαντήλα (WebHotelier): Η πιο σημαντική είσοδος κάθε ξενοδοχείου είναι το website και το booking engine του

Πλέον η είσοδος του ξενοδοχείου δεν θεωρείται η πόρτα του, καθώς η πιο σημαντική είσοδος που πρέπει να είναι και πάντα ανοιχτή είναι το website και το booking engine του, αναφέρει μεταξύ άλλων η Στέλλα Τσαντήλα, η Head of Operations της WebHotelier, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο trivago business blog.

 

Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης της κυρίας Τσαντήλα

1. «H WebHotelier είναι ένα online booking engine τόσο παραμετροποιήσιμο που θα έλεγε κανείς με απλά λόγια πως είναι «κομμένο & ραμμένο» στα μέτρα του κάθε ξενοδόχου. Παρέχει δε, αμέτρητες δυνατότητες συνδεσιμότητας όπως π.χ. η σύνδεση με META search site όπως η trivago, άλλα και με εργαλεία όπως: build in channel manager, rate shopper & parity check tool, hotel’s member club (το λεγόμενο smart guest), extensive statistics & reporting, Hotel + flight booking engine, δυνατότητα κρατήσεων για b2b & travel agents, σύνδεση με τράπεζες & payment gateways, αλλά και το πολύ πρόσφατο εργαλείο μας για αυτόματες χρεώσεις των κρατήσεων, το λεγόμενο Payment Assistant Manager (PAM), το οποίο προσφέρει στον ξενοδόχο ένα εύκολο και φιλικό περιβάλλον για να απογειώσει τις online direct κρατήσεις μέσω της επίσημης σελίδας του.

Δεν μένουμε όμως μόνο σε αυτό: η έμπειρη ομάδα υποστήριξης & πωλήσεων της WebHotelier δίνει πάντα το καλύτερο της εαυτό και είναι πάντα ενημερωμένη και δίπλα στους ξενοδόχους για ό,τι χρειαστούν στον απαιτητικό και fast forward «digital» κόσμο των online κρατήσεων».

2. «Πλέον η είσοδος του ξενοδοχείου δεν θεωρείται η πόρτα του και η πινακίδα του, ούτε η reception. Η πιο σημαντική είσοδος που πρέπει να είναι και πάντα ανοιχτή είναι το website του, το booking engine του και η εν γένει online παρουσία του ξενοδοχείου στα meta search και σε όλα τα κανάλια διανομής που παρέχονται προς σύνδεση. Διαφορετικά, θα καταλήξουμε το τουριστικό μας προϊόν να είναι μόνο πολυεθνικές και αλυσίδες διεθνούς φήμης, χάνοντας έτσι πολλά από τα βασικά στοιχεία της παραδοσιακής ελληνικής φιλοξενίας για την οποία φημιζόμαστε παγκοσμίως».

3. «Για όσους λένε πως με τις online κρατήσεις χάνεται η προσωπική επαφή, εγώ θα πω εδώ πως ισχύει ακριβώς το ανάποδο: μέσω των online κρατήσεων μεταφέρεται και η πληροφορία του εκάστοτε καταλύματος και σε χώρες που ούτε θα είχαν φανταστεί οι ξενοδόχοι πως μπορούσαν να έχουν πρόσβαση».

 

Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη της κυρίας Τσαντήλα στο businessblog.trivago.com.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στο Instagram