Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2020

Ο Στέλιος Χατζηιωάννου συνεχίζει να επενδύει στο easyFerry.com

Το Ferryhopper ιδρύθηκε το 2017 με σκοπό να αλλάξει τον τρόπο που ταξιδεύουμε με πλοίο. Σε μόλις τρία χρόνια λειτουργίας, η ομάδα του Ferryhopper αριθμεί πλέον 35 εργαζομένους, ενώ έχει πουλήσει 1.000.000 ακτοπλοϊκά εισιτήρια για παραπάνω από 160 προορισμούς στην Ελλάδα, αποκτώντας σημαντικό μερίδιο της εγχώριας αγοράς.

Τον Απρίλιο του 2019 το Metavallon VC και η εταιρεία easyGroup, του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου, στον οποίο ανήκουν και όλα τα εμπορικά σήματα easy, προχώρησαν σε επένδυση Seed Round στο Ferryhopper ύψους 600.000 ευρώ.

Την ίδια χρονιά, σε συνεργασία με την easyGroup, το Ferryhopper δημιούργησε την πλατφόρμα easyFerry.com. Από τότε το Ferryhopper κατάφερε επιτυχώς να επεκταθεί σε περισσότερους από 250 προορισμούς σε 10 χώρες και να αποκτήσει σημαντική θέση στη διεθνή αγορά ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.

Στον νέο γύρο επένδυσης Series A, ύψους 2,6 εκατομμυρίων ευρώ, κύριος επενδυτής είναι η LAUNCHub Ventures, με έδρα την Σόφια και στόχο την επένδυση κεφαλαίων σε start-up εταιρείες τεχνολογικού ενδιαφέροντος στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη. Οι επενδυτές του Seed Round του 2019, Metavallon VC και easyGroup, συμμετέχουν ενεργά και σε αυτόν τον γύρο χρηματοδότησης.

Η επένδυση θα αξιοποιηθεί για την περαιτέρω επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Ferryhopper διεθνώς, αλλά και για τη βελτιστοποίηση και ενίσχυση των υπηρεσιών, προϊόντων και υποδομών της εταιρείας.

Μετά την επιτυχή επέκταση στις αγορές της Ισπανίας και της Ιταλίας, το Ferryhopper θα συνεχίσει να επεκτείνεται σε προορισμούς της Μεσογείου και της Βόρειας Ευρώπης.

Στόχος της εταιρείας είναι η συνεχής ενσωμάτωση νέων προορισμών και ακτοπλοϊκών εταιρειών σε επιπλέον διεθνείς αγορές καθώς και η εδραίωση της θέσης της στην ελληνική αγορά ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.

RevitUp – Digital & Revenue Management

O Sir Στέλιος Χατζηιωάννου δήλωσε: «Σε μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο για τις ταξιδιωτικές εταιρείες διεθνώς, συνεχίζω να επενδύω σε μια εταιρεία λογισμικού με στοχευμένη παρουσία, έτοιμη να αξιοποιήσει στο μέγιστο βαθμό την επιστροφή στην ταξιδιωτική κανονικότητα. H easyFerry.com, μέλος της οικογένειας easy στην Ελλάδα powered by Ferryhopper, θα γίνει η πρώτη επιλογή για τους ταξιδιώτες που αναζητούν τις καλύτερες επιλογές για ακτοπλοϊκά εισιτήρια, εντός και εκτός Ελλάδος. Όσοι προσπαθούν να καταλάβουν πως διαμορφώνονται τα νέα δρομολόγια στην μετά-COVID εποχή και παράλληλα αναζητούν τις καλύτερες τιμές εισιτηρίων, θα εμπιστευτούν την easyFerry.com. Καθώς ένα μεγάλο μέρος της αγοράς αφορά πλέον τις εγχώριες ακτοπλοϊκές διαδρομές προς τα ελληνικά νησιά, οι κρατήσεις μας θα ανακάμψουν ταχύτερα από ότι οι διεθνείς ταξιδιωτικές επιλογές. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα του Ferryhopper καταρχάς βραβεύτηκε από το φιλανθρωπικό μου ίδρυμα, Stelios Philanthropic Foundation, το 2018, στο πλαίσιο των βραβείων για το Επιχειρηματικό Ξεκίνημα της Χρονιάς. Χαίρομαι που συνεχίζουν να τα πηγαίνουν καλά».

Ο CEO και Co-Founder του Ferryhopper, Χρήστος Σπαθαράκης, ανέφερε: «Σκοπός μας είναι να φέρουμε το ακτοπλοϊκό ταξίδι στον 21ο αιώνα. Με το Ferryhopper μπορείς να βρεις και να κλείσεις ακτοπλοϊκά εισιτήρια άμεσα, εύκολα και με ασφάλεια. Η νέα επένδυση ανοίγει το δρόμο στην ομάδα μας να επεκταθεί σε νέους προορισμούς και αγορές, συνεχίζοντας να προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα. Στόχος μας είναι να κάνουμε τα ταξίδια με πλοίο εύκολα και προσβάσιμα σε όλους, προσφέροντας όλα τα εργαλεία και την υποστήριξη που χρειάζεται ένας σύγχρονος ταξιδιώτης».

H Μυρτώ Παπαθάνου, Partner στη Metavallon VC (μεταξύ άλλων) είπε: «Στόχος της Ferryhopper είναι να καθιερωθεί ως η Νο. 1 ferry booking engine στην Ευρώπη μέσα στα επόμενα 2 – 3 χρόνια».

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media