Η νέα Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου, σε συνεννόηση με εξειδικευμένη εταιρεία τουριστικού μάρκετινγκ που για πρώτη φορά ο Δήμος ανέλαβε την πρωτοβουλία να συνεργαστεί, ετοιμάζουν μια πολυσέλιδη ανάλυση που θα παρουσιαστεί σε συγκέντρωση επαγγελματιών στο νησί, όταν ομαλοποιηθούν οι συνθήκες.
Μέσα από την επεξεργασία χιλιάδων κριτικών και απόψεων επισκεπτών του νησιού, η Επιτροπή κατέληξε στο slogan που θα συνοδεύει το brand name «Skopelos», ενώ στη συνέχεια προχώρησε στην εικαστική αποτύπωση λογοτύπου και τη δημιουργία μοντέρνου τουριστικού φυλλαδίου που περιγράφει μέσα από ένα πρωτότυπο σκεπτικό, το τουριστικό «προϊόν» της Σκοπέλου.
Το νέο λογότυπο «Skopelos: A piece of your heart!», αναδεικνύει τη Σκόπελο ως το νησί που θυμίζει έργο τέχνης και ταυτόχρονα αποτελεί «κομμάτι της καρδιάς» του κάθε επισκέπτη.
Το μοντέρνο λογότυπο θυμίζει πίνακα ζωγραφικής, οι χαρακτηριστικές αποχρώσεις του πράσινου και του μπλε του νησιού κυριαρχούν, η καρδιά θυμίζει παραλία και ακόμα και η λέξη Skopelos παραπέμπει σε ιδιαίτερα τοπικά στοιχεία παράδοσης του τόπου.
Επιπλέον, οι λόγοι που ο κάθε επισκέπτης δημιουργεί ξεχωριστούς συναισθηματικούς δεσμούς με τη Σκόπελο, εξηγούνται αναλυτικά μέσα από ένα πρωτότυπο σκεπτικό, στο νέο καλαίσθητο τουριστικό φυλλάδιο του Δήμου.
Σε μεγάλες διαστάσεις φύλλου και με μοντέρνο στήσιμο, ώστε να ευνοεί την ανάλυση των χαρακτηριστικών του προορισμού και ταυτόχρονα την ανάδειξη του φωτογραφικού υλικού, ο επισκέπτης καλείται να λάβει μέρος σε ένα νοερό ταξίδι ώστε να πρωταγωνιστήσει στη δική του ταινία, στο νησί του Mamma Mia.
Κάθε δισέλιδο του φυλλαδίου είναι μία διαφορετική ταινία και μία διαφορετική ενότητα, ως εξής: Παραλίες, Χωριά & Αξιοθέατα, Δραστηριότητες, Μοναστήρια, Εκκλησίες & Παράδοση, Γαστρονομία & Τοπικά Προϊόντα, Ρομαντισμός & Γάμοι.
Επόμενος «σταθμός» της Επιτροπής Τουρισμού είναι η ολοκλήρωση, στο επόμενο διάστημα, του νέου τουριστικού διαδικτυακού τόπου του Δήμου, με εκτεταμένο πληροφοριακό υλικό, που να πληροί τις σύγχρονες αισθητικές και τεχνικές προδιαγραφές, καθώς και τη δυνατότητα προβολής των τουριστικών επιχειρήσεων του νησιού.
Ταυτόχρονα με την έναρξη λειτουργίας της ιστοσελίδας θα ενεργοποιηθούν οι λογαριασμοί των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του προορισμού (facebook, instagram, twitter, pinterest, youtube), που θα ενημερώνονται και θα συντηρούνται σε καθημερινή βάση.
Πηγή: www.e-thessalia.gr