Ευρεία σύσκεψη 19 φορέων πραγματοποιήθηκε χτες στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης με θέμα συζήτησης την ενίσχυση του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης.
Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης Μιχάλης Ζορπίδης, ανακοίνωσε ότι το Επιμελητήριο οργανώσει Φεστιβάλ Τουρισμού, στις 19 – 22 Μαΐου και κάλεσε όλους τους φορείς να βοηθήσουν στην οργάνωση του.
Οι προτάσεις του Επιμελητηρίου:
1. Μάρκετινγκ, προώθηση και προβολή
– Ενδυνάμωση του Οργανισμού Τουρισμού της πόλης με συμμετοχή σε αυτόν όλων των φορέων αλλά και ιδιωτών που έχουν άμεσο ενδιαφέρον για τον τουρισμό.
– Όλες οι προσπάθειες τουριστικής προβολής και προώθησης να γίνονται μέσα από τον Οργανισμό και όχι από μεμονωμένους φορείς.
– Πρόσληψη κατάλληλου επιστημονικού προσωπικού προκειμένου να σχεδιάζονται και να υλοποιούνται σύγχρονες δράσεις ανάλογες στο πνεύμα της εποχής.
– Προσπάθεια για οικονομική ανεξαρτησία του οργανισμού μέσα από την πληρωμή τέλους διανυκτέρευσης.
2. Εικόνα της πόλης
– Βελτίωση της εικόνας της πόλης.
– Υπογειοποίηση των κάδων και δραστική βελτίωση του φωτισμού στο ιστορικό κέντρο.
– Ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων.
– Αστυνόμευση και έλεγχος της παράνομης στάθμευσης και της κατάληψης των κοινόχρηστων χώρων.
3. Τουριστική οργάνωση της πόλης
– Δημιουργία μόνιμου κέντρου τουριστικών πληροφοριών στελεχωμένο με έμπειρο προσωπικό.
– Βελτίωση των χώρων στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων ιδιαίτερα μπροστά σε τουριστικά αξιοθέατα.
– Βελτίωση της σηματοδότησης στην πόλη.
– Δημιουργία ηλεκτρονικών εφαρμογών που θα ενημερώνουν τον τουρίστα πριν έρθει στην πόλη και θα τον βοηθούν στην περιήγηση του όταν φτάσει αυτήν.
– Έκδοση τουριστικής κάρτας που θα προσφέρει εκπτώσεις στα μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους, την αγορά τα εστιατόρια κ.λπ.
– Δημιουργία μεγάλων αθλητικών, εκθεσιακών, πολιτιστικών ή άλλων γεγονότων που θα φέρουν κόσμο στην πόλη.
– Λύση στο θέμα των τουαλετών.
– Αξιοποίηση της ιστορικής κληρονομιάς και των μνημείων της που τώρα παραμένουν αναξιοποίητα.
4. Δημιουργία τουριστικής συνείδησης
– Δημιουργία καμπάνιας για τη δημιουργία τουριστικής συνείδησης των κατοίκων της πόλης η οποία τώρα δεν υπάρχει και αυτό επηρεάζει αρνητικά και επιβαρύνει το τουριστικό προϊόν.
Πηγή: www.voria.gr