Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2023

Σύσκεψη φορέων της Θεσσαλονίκης για την ανάπτυξη του τουρισμού

THESSALONIKI1

 

Ευρεία σύσκεψη 19 φορέων πραγματοποιήθηκε χτες στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης με θέμα συζήτησης την ενίσχυση του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης.

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης Μιχάλης Ζορπίδης, ανακοίνωσε ότι το Επιμελητήριο οργανώσει Φεστιβάλ Τουρισμού, στις 19 – 22 Μαΐου και κάλεσε όλους τους φορείς να βοηθήσουν στην οργάνωση του.

Οι προτάσεις του Επιμελητηρίου:

1. Μάρκετινγκ, προώθηση και προβολή

– Ενδυνάμωση του Οργανισμού Τουρισμού της πόλης με συμμετοχή σε αυτόν όλων των φορέων αλλά και ιδιωτών που έχουν άμεσο ενδιαφέρον για τον τουρισμό.
– Όλες οι προσπάθειες τουριστικής προβολής και προώθησης να γίνονται μέσα από τον Οργανισμό και όχι από μεμονωμένους φορείς.
– Πρόσληψη κατάλληλου επιστημονικού προσωπικού προκειμένου να σχεδιάζονται και να υλοποιούνται σύγχρονες δράσεις ανάλογες στο πνεύμα της εποχής.
– Προσπάθεια για οικονομική ανεξαρτησία του οργανισμού μέσα από την πληρωμή τέλους διανυκτέρευσης.

2. Εικόνα της πόλης

– Βελτίωση της εικόνας της πόλης.
– Υπογειοποίηση των κάδων και δραστική βελτίωση του φωτισμού στο ιστορικό κέντρο.
– Ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων.
– Αστυνόμευση και έλεγχος της παράνομης στάθμευσης και της κατάληψης των κοινόχρηστων χώρων.

3. Τουριστική οργάνωση της πόλης

– Δημιουργία μόνιμου κέντρου τουριστικών πληροφοριών στελεχωμένο με έμπειρο προσωπικό.
– Βελτίωση των χώρων στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων ιδιαίτερα μπροστά σε τουριστικά αξιοθέατα.
– Βελτίωση της σηματοδότησης στην πόλη.
– Δημιουργία ηλεκτρονικών εφαρμογών που θα ενημερώνουν τον τουρίστα πριν έρθει στην πόλη και θα τον βοηθούν στην περιήγηση του όταν φτάσει αυτήν.
– Έκδοση τουριστικής κάρτας που θα προσφέρει εκπτώσεις στα μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους, την αγορά τα εστιατόρια κ.λπ.
– Δημιουργία μεγάλων αθλητικών, εκθεσιακών, πολιτιστικών ή άλλων γεγονότων που θα φέρουν κόσμο στην πόλη.
– Λύση στο θέμα των τουαλετών.
– Αξιοποίηση της ιστορικής κληρονομιάς και των μνημείων της που τώρα παραμένουν αναξιοποίητα.

4. Δημιουργία τουριστικής συνείδησης

– Δημιουργία καμπάνιας για τη δημιουργία τουριστικής συνείδησης των κατοίκων της πόλης η οποία τώρα δεν υπάρχει και αυτό επηρεάζει αρνητικά και επιβαρύνει το τουριστικό προϊόν.

Πηγή: www.voria.gr

Share Post