Πέμπτη 7 Ιουλίου 2022

Singapore Airlines: Δύο ολοκαίνουργιες αίθουσες αναμονής στο αεροδρόμιο της Σιγκαπούρης

Η Singapore Airlines παρουσίασε πρόσφατα τις ολοκαίνουργιες αίθουσες αναμονής για τους τακτικούς επιβάτες των SilverKris και KrisFlyer Gold στον Τερματικό Αεροσταθμό 3 του αεροδρομίου Changi της Σιγκαπούρης, μετά από ανακαίνιση, αναβάθμιση και επέκταση ύψους 50 εκατομμυρίων δολαρίων Σιγκαπούρης.

Η επένδυση θα ενισχύσει περαιτέρω την εμπειρία των πελατών στο χώρο του κύριου κόμβου της αεροπορικής εταιρείας και πραγματοποιείται την ώρα που η ζήτηση για διεθνή αεροπορικά ταξίδια από και μέσω της Σιγκαπούρης απογειώνεται και πάλι.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

«Τα αεροπορικά ταξίδια είναι ο ταχύτερος και πιο βολικός τρόπος για να συνδέσει κανείς χώρες, να φέρει και πάλι κοντά αγαπημένα πρόσωπα, να δημιουργήσει νέες εμπειρίες και να υποστηρίξει την επιχειρηματικότητα», δηλώνει ο Τάκης Δημητρίου, επικεφαλής της Asian Aviation, του γενικού αντιπροσώπου πωλήσεων της Scoot και της Singapore Airlines στην Ελλάδα και την Κύπρο.

«Ναι, ο κόσμος μας σταμάτησε να λειτουργεί για σχεδόν δύο χρόνια. Αλλά οι λόγοι που οδηγούν τους ανθρώπους στα ταξίδια δεν έπαψαν να ισχύουν. Το βλέπουμε αυτό στην τεράστια ανερχόμενη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια. Και από τη στιγμή που κάνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία ακόμα πιο ελκυστική, η ζήτηση θα επιστρέψει».

Ο Goh Choon Phong, Διευθύνων Σύμβουλος της Singapore Airlines, δήλωσε ότι ο σχεδιασμός των δύο νέων αιθουσών αναμονής είναι αποτέλεσμα εκτεταμένης συμμετοχής και έρευνας των πελατών και ότι το άνοιγμα τους στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή σηματοδοτεί τη δέσμευση της εταιρείας στην τοποθέτησή της ως κορυφαία μπράντα, αλλά και στη στρατηγική ανάπτυξης.

Η εμπειρία του πελάτη ως προς τις υπηρεσίες εδάφους αποτελεί σημαντικό μέρος του ταξιδιού και μαζί με τις εμπειρίες κατά τη διάρκεια της πτήσης εκτιμώνται ιδιαίτερα από τους πελάτες της Singapore Airlines.

Για το σκοπό αυτό, η αεροπορική εταιρεία δημιούργησε ουσιαστικά ένα «καταφύγιο» που έχει σχεδιαστεί προσεκτικά για να ενισχύσει την άνεση και την ευκολία διαφορετικών ομάδων ταξιδιωτών και να καλύψει τις εξελισσόμενες ανάγκες τους τα επόμενα χρόνια.

Σε αυτές τις αίθουσες αναμονής, οι επιβάτες της Singapore Airlines θα μπορούν να απολαμβάνουν προϊόντα και υπηρεσίες παγκόσμιας κλάσης, καθώς και δελεαστικές επιλογές τροφίμων και ποτών, όλο το εικοσιτετράωρο.

Post Tags
Share Post