Κατά τη διάρκεια της φετινής τουριστικής περιόδου, το Creta Maris Beach Resort (φωτογραφία), παρά τις απαιτητικές οικονομικές συνθήκες συνέχισε να λειτουργεί «Πράττοντας Τοπικά», καταφέρνοντας για δεύτερη συνεχή χρονιά να περάσει επιτυχώς όλες τις διαδικασίες αξιολόγησης με βάση τα κριτήρια ένταξης και πιστοποίησης του Προτύπου «We do local».
Επίσης, δεν σταμάτησε να έχει ως έναν από τους κύριους στόχους του την ποιότητα, υπό το πρίσμα της βέλτιστης ικανοποίησης των απαιτήσεων των επισκεπτών του. Αυτός ήταν και ο λόγος που πιστοποιήθηκε από τους δώδεκα σημαντικότερους ελβετικούς τουριστικούς φορείς, με συντονιστή την Ελβετική Ομοσπονδία Τουρισμού, με το «Q Label», ένα Σήμα Ποιότητας για τον τουρισμό – επιπέδου I. Σήμα, το οποίο εφαρμόζεται σε όλες τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις με σκοπό την επιβεβαίωση της ήδη υψηλής ποιότητας που προσφέρουν.
Τις προαναφερθείσες πιστοποιήσεις του ξενοδοχείου συνόδεψαν και τρεις σημαντικές βραβεύσεις, που προήλθαν από τους συνεργάτες και επισκέπτες του ξενοδοχείου. Tο τουριστικό γραφείο Kuoni Apollo βράβευσε το Creta Maris με το βραβείο «Gold Customers Choice Award 2014», έπειτα από την υψηλή προτίμηση που έδειξαν οι σκανδιναβοί επισκέπτες του στο ξενοδοχείο.
Tο γερμανικό τουριστικό γραφείο Schauinsland, προχώρησε με τη σειρά του στην απονομή του βραβείου «Top Hotel Partner 2015» χαρακτηρίζοντας με αυτό τον τρόπο άψογη τη συνεργασία του με το Creta Maris και αναδεικνύοντάς το στις υψηλές προτιμήσεις των πελατών του.
Τέλος, το Creta Maris τιμήθηκε από το Σύνδεσμο Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων Κρήτης, ως παράδειγμα ξενοδοχείου προς μίμηση που οργανώνει τακτικά ασκήσεις ετοιμότητας για περιπτώσεις «εκτάκτων αναγκών» με αποτέλεσμα την άψογη αντιμετώπιση κρίσεων.