Τετάρτη 22 Μαϊου 2024

Τι περιλαμβάνει το σχέδιο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για το 2021

 

Το ετήσιο σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας (ΠΔΕ), που εγκρίθηκε στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, την Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2021, περιλαμβάνει δράσεις προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί λόγω της πανδημίας, αλλά και των σύγχρονων διεθνών τάσεων που αφορούν το ταξίδι και το βιώσιμο τουρισμό.

  • «Άνοιγμα» στις αγορές των Βαλκανίων και της βόρειας Ευρώπης.
  • Ψηφιακές διαφημιστικές εκστρατείες με στόχευση την αγορά της Ελλάδας και του εξωτερικού.
  • Υλοποίηση εικονικών ταξιδιών εξοικείωσης σε τουριστικούς επαγγελματίες του εξωτερικού.
  • Ψηφιοποίηση και προβολή του πολιτιστικού προϊόντος και του μοναδικού οικοσυστήματος της Περιφέρειας.
  • Δημιουργία συνεργατικής διαδικτυακής πλατφόρμας Golden Visa Support που θα καταστήσει την Περιφέρεια ως μέσο αναφοράς ιδανικού τόπου διαμονής και επενδύσεων.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Οι δράσεις που θα υλοποιηθούν μεταξύ άλλων στο πλαίσιο του σχεδίου για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας το 2021, είναι:

–  Μελέτες ανάπτυξης νέων τουριστικών προϊόντων

– Εκδηλώσεις προώθησης θεματικών μορφών τουρισμού

– Διάχυση δράσεων τουριστικής προβολής της Π.Δ.Ε.

– Τουριστική προβολή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας μέσω της ιστοσελίδας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της Π.Δ.Ε.

– Ψηφιακή διαφημιστική προβολή των τουριστικών προϊόντων της Π.Δ.Ε.

– Έντυπη και τηλεοπτική προβολή

– Δημιουργία και παραγωγή νέου υλικού τουριστικής προβολής

– Συμμετοχή σε online b2b workshops, επαγγελματικά ταξίδια παρουσίασης, εκδηλώσεις παρουσίασης προορισμού

– Δημιουργία εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας των τουριστικών προϊόντων της Π.Δ.Ε.

 

Κατά την εισήγησή του ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Τουρισμού, Νικόλαος Κοροβέσης, ανέφερε:

«Στο σχέδιο δράσεων που καταρτίσαμε περιλαμβάνονται όλες οι καινοτόμες και πλέον απαραίτητες δράσεις που ανταποκρίνονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες της Περιφέρειας μας, καθώς και στο νέο τουριστικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί, δεδομένων των συνθηκών που επέφερε η πανδημία το τελευταίο χρόνο στην Ελλάδα και διεθνώς. Το βλέμμα μας είναι στραμμένο στην υιοθέτηση και εφαρμογή των επικαιροποιημένων διεθνών στρατηγικών και πρακτικών που διαμορφώνουν ένα πλήρες και ολοκληρωμένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής, με έμφαση στην ανάδειξη της αυθεντικότητας, στην επένδυση στην ψηφιοποίηση και τις νέες τεχνολογίες και φυσικά στην ενδυνάμωση των συνεργασιών όλων των τοπικών φορέων που εμπλέκονται με το τουριστικό προϊόν, με άμεσο ή έμμεσο τρόπο».

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media