Παρασκευή 23 Απριλίου 2021

Το σχέδιο τουριστικής προβολής του Νοτίου Αιγαίου το 2021

Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος συγκάλεσε τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των φορέων που απαρτίζουν την Πρωτοβουλία Νοτίου Αιγαίου για τον Τουρισμό σε τηλεδιάσκεψη, με θέμα τη διαμόρφωση και παρουσίαση του σχεδιασμού της διαφημιστικής καμπάνιας και των προωθητικών ενεργειών, ο οποίος έχει ήδη ολοκληρωθεί σε ένα μεγάλο μέρος, με αρχικό προϋπολογισμό 800.000 ευρώ, από ίδιους πόρους της Περιφέρειας.

Ήδη, την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου, ξεκίνησε η ψηφιακή προβολή του Νοτίου Αιγαίου στη Βρετανία, λίγες ώρες μάλιστα μετά τις ανακοινώσεις του Βρετανού Πρωθυπουργού, Boris Johnson, αποδεικνύοντας τα εξαιρετικά αντανακλαστικά του σχεδίου.

Πιο συγκεκριμένα, η φετινή στρατηγική, ως προς την επιλογή των μέσων και των δράσεων προώθησης, στηρίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες:

1. Σύγχρονη προσέγγιση: Επιλογή σύγχρονων εργαλείων που παρέχουν αφενός τη δυνατότητα στόχευσης του κοινού που ενδιαφέρει, αφετέρου έχουν μετρήσιμη αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα.

2. Συνέργειες με συνεργάτες – μέλη του δικτύου διανομής της Περιφέρειας, είτε αυτοί είναι tour operators είτε online travel agents ή ακόμη και πλατφόρμες metasearch.

3. Πλουραλισμός: Διαμορφώνεται μια πολύ μεγάλη ποικιλία μέσων και δράσεων, ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη και πολύπλευρη κάλυψη των κοινών – στόχων.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Ως προς το είδος των μέσων, η καμπάνια κινείται σε έξι άξονες:

1. Διαφήμιση ή και συνδιαφήμιση με tour operators και αεροπορικές εταιρείες, οι οποίοι είναι market leaders σε σημαντικές γεωγραφικές αγορές – στόχους για τους προορισμούς. Εκεί χρησιμοποιείται ένα τεράστιο εύρος δράσεων κατά κύριο λόγο online: Display advertising, social media advertising, B2C και Β2Β email campaigns, B2B contests, retail advertising, VOD campaigns, Google ads, programmatic, αλλά και κάποιες offline ενέργειες

2. Προγραμματική διαφήμιση σε 12 σημαντικές γεωγραφικές αγορές – στόχους, μέσω της οποίας προσεγγίζονται κοινά που ικανοποιούν συγκεκριμένα συμπεριφορικά χαρακτηριστικά.

3. Διαφημιστικές καμπάνιες σε Online Travel Agents

4. Διαφημιστικές καμπάνιες σε Consumer Review Websites

5. Προγραμματική τηλεοπτική διαφήμιση σε πολύ σημαντική γεωγραφική αγορά – στόχο

6. Native advertising σε ιστοσελίδες ειδησεογραφικού περιεχομένου.

Κατά τη σύσκεψη, έγινε ακόμα γνωστό ότι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ανανεώνει τη συνεργασία της με την Horwath HTL, κορυφαία εταιρεία παροχής συμβουλών σε θέματα τουρισμού και φιλοξενίας, με 50 γραφεία σε όλο τον κόσμο, η οποία μεταξύ άλλων θα λειτουργήσει για την Πρωτοβουλία ένα Παρατηρητήριο διεθνών και εθνικών εξελίξεων, σχετικά με τις πολιτικές αποφάσεις και τα επιδημιολογικά χαρακτηριστικά ανά χώρα, καθώς το διεθνές περιβάλλον παραμένει σε μεγάλο βαθμό ακόμα αβέβαιο.

Με βάση τα στοιχεία του παρατηρητηρίου, θα αναπροσαρμόζεται και η στόχευση της διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία είναι σχεδιασμένη, ώστε να επιτρέπει τη μέγιστη ευελιξία, μέσα από μια δυναμική διαδικασία.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media