Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

ΣETKE: Πετυχημένη η πρώτη χρονιά του προγράμματος «Καλάθι Πρωινού» σε Ρόδο και Κεφαλλονιά

 

Πολύ ενθαρρυντικά είναι τα μηνύματα για το πρόγραμμα «Καλάθι Πρωινού», που εφαρμόστηκε φέτος για πρώτη φορά σε Ρόδο και Κεφαλλονιά, από τα ενοικιαζόμενα καταλύματα, τα οποία έλαβαν τη σχετική πιστοποίηση.

Στη Ρόδο, 20 πιστοποιημένα καταλύματα εντάχθηκαν φέτος στο πρόγραμμα λαμβάνοντας όλες τις σχετικές πιστοποιήσεις ανεβάζοντας το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πελάτες τους και τα μηνύματα για την επόμενη σεζόν είναι πως δεκάδες άλλα καταλύματα του νησιού θα ενταχθούν στο φιλόδοξο αυτό πρόγραμμα.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως η Ρόδος, είναι το μοναδικό νησί από τα Δωδεκάνησα και πανελλαδικά ένα από τα δύο, που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα καθώς οι 20 ιδιοκτήτες καταλυμάτων επιδόθηκαν σε έναν αγώνα δρόμου, προκειμένου να καταφέρουν να προλάβουν τις σχετικές προθεσμίες για τη φετινή τουριστική περίοδο.

Επιπλέον, όπως έκανε γνωστό ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος (ΣΕΤΚΕ) και αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Παναγιώτης Τοκούζης, είναι εκατοντάδες οι επιχειρήσεις πανελλαδικά, που επέδειξαν ενδιαφέρον για την ένταξή τους στο πρόγραμμα, αφού σε Ρόδο και Κεφαλλονιά οι πελάτες των καταλυμάτων που διένειμαν «Καλάθι Πρωινού» έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις και τα σχόλιά τους στο διαδίκτυο για αυτή την πρωτοβουλία είναι πολύ κολακευτικά.

Οι πελάτες, μέσω του προγράμματος γεύτηκαν τοπικά προϊόντα απολαμβάνοντας αυθεντικές γεύσεις, ως δείγμα του τεράστιου γαστρονομικού πλούτου που διαθέτει η χώρα μας ανά περιοχή και αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα αυτής της πρωτοβουλίας. Η προώθηση των τοπικών προϊόντων και η ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου ολόκληρης της Ελλάδας.

Το «Καλάθι Πρωινού» που διαθέτουν τα πιστοποιημένα ενοικιαζόμενα καταλύματα στους πελάτες τους και το οποίο έχουν επιμεληθεί διακεκριμένοι σεφ, περιλαμβάνει ψωμί και γενικά παραδοσιακά αρτοπαρασκευάσματα, μέλι, γάλα, γιαούρτι, πίτες και φρέσκα φρούτα. Αυτά τα προϊόντα αποτελούν το βασικό κορμό του καλαθιού, το οποίο όμως αναπροσαρμόζεται και εμπλουτίζεται ανά περιοχή, με έμφαση στην τοπική κουζίνα και τα παραδοσιακά προϊόντα κάθε τόπου.

Η νέα υπηρεσία της ΣΕΤΚΕ, προσδίδει προστιθέμενη αξία στο ελληνικό τουριστικό προϊόν, ενώ είναι βέβαιο ότι προσφέρει ξεχωριστές εμπειρίες στους πελάτες φιλοξενούμενους των τουριστικών καταλυμάτων μέσα από τη γνωριμία τους με τα τοπικά προϊόντα κάθε προορισμού.

 

Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρο το ρεπορτάζ της Μαίρης Φώτη στο dimokratiki.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας