Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022

Σε πλήρη εξέλιξη οι προετοιμασίες για το Mount Athos Area KOUZINA 2018

Ποιοτική, μετρήσιμη και ιδιαίτερα στοχευμένη θεωρείται η διαδικτυακή πορεία των δραστηριοτήτων του Mount Athos Area KOUZINA 2018 (15/05 – 15/06), το οποίο από τις 31 Αυγούστου που δημοσιεύθηκε μέχρι και σήμερα έχει συγκεντρώσει 13.781 «χτυπήματα», προερχόμενα κυρίως από χώρες της ευρωπαϊκής και της μεσογειακής λεκάνης με προεξάρχουσα την Κύπρο.

Μεγάλο είναι επίσης το ενδιαφέρον ευρωπαϊκών τουριστικών γραφείων για τις γαστρονομικές αποδράσεις του KOUZINA 2018, οι οποίες διοχετεύθηκαν εγκαίρως από τον Προαθωνικό Οργανισμό Τουρισμού και τουριστικά γραφεία – μέλη του στις διεθνείς τουριστικές αγορές.

Ως εκδήλωση που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον του κοινού χαρακτηρίζεται αυτή με τίτλο «η γιορτή της παλαιοχωρινής πατάτας και το κυπριακό κολοκάσι», ενώ ξεχωριστή φαίνεται να είναι η τελευταία εβδομαδιαία θεματική ενότητα της διοργάνωσης, η μεσογειακή, η οποία το 2018 είναι αφιερωμένη στη λιβανέζικη κουζίνα, υποδεχόμενη τον chef George Akiki, του πολυτελούς restaurant της Βηρυτού «l avenue du parc».

 

 

Εκτός από την επικεφαλής chef Ντίνα Νικολάου, στο KOUZINA 2018 συμμετέχουν:

– 17 τοπικοί κοινωνικοί φορείς,

– 2 ευρωπαϊκοί κοινωνικοί / επαγγελματικοί φορείς,

– 1 εθνικός κοινωνικός φορέας,

– 1 τοπικός συνεταιρισμός γυναικών,

– 18 τοπικοί παραγωγοί,

– 13 τοπικοί chef,

– 14 Έλληνες chef & pastry chef,

– 1 Γάλλος chef,

– 1 Λιβανέζος chef,

– 2 εθνικές ενώσεις αρχιμαγείρων,

– 29 τοπικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, καθώς και επιχειρήσεις εστίασης και εμπορίας τοπικών προϊόντων

καθώς και

– περίπου 800 εθελοντές.

 

Όλοι μαζί συνθέτουν ένα μεγάλο παζλ δημιουργίας, που επενδύει στην τουριστική προώθηση της Ανατολικής Χαλκιδικής (και) ως γαστρονομικού προορισμού διακοπών, προβάλλοντας παράλληλα την τοπική πρωτογενή παραγωγή και τις σχετιζόμενες με αυτήν ανθρώπινες δραστηριότητες ως κρίκους μιας επικοινωνιακής αλυσίδας, άρρηκτα και απόλυτα συνδεδεμένης.

Το KOUZINA αποτελεί την πλέον απτή απόδειξη της καθολικής αποδοχής ενός στρατηγικού σχεδιασμού, που αφενός απογείωσε τη φήμη ενός μέχρι πρότινος (τουριστικά) άγνωστου προορισμού, αφετέρου τοποθέτησε μια ολόκληρη τοπική κοινωνία στη θέση του πρωταγωνιστή μιας ουσιαστικά συλλογικής και χειροπιαστά αποδοτικής προσπάθειας.