Από φέτος το 100% Hotel Show περιλαμβάνει δύο διαφορετικές διοργανώσεις, εξελίσσοντας το εκθεσιακό του μοντέλο σε διεθνή πρότυπα.
Με την Αθήνα να παραμένει ο προορισμός της βασικής έκθεσης το Νοέμβριο (9 – 11/11), αλλά προσαρμόζοντας το format της στα νέα εκθεσιακά δεδομένα, η έκθεση δίνει το εαρινό ραντεβού με τους επισκέπτες της με μια δεύτερη διοργάνωση στην Κρήτη τον Απρίλιο (13 – 14/04), σε ένα προσαρμοσμένο concept που θα γίνει σημείο αναφοράς, τόσο για τη σημαντική αγορά του νησιού όσο και όλων των ξενοδοχείων της Ελληνικής Ξενοδοχειακής Αγοράς, στο κατώφλι της εκκίνησης της σεζόν.
Ποια είναι η διαφορά του Main Event της Αθήνας με τη Seasonal Edition της Κρήτης;
Και οι δύο Διοργανώσεις θα διατηρούν τα βασικά χαρακτηριστικά του εκθεσιακού concept του 100% Hotel Show, φέρνοντας ένα mix εκθεσιακών δομών τόσο με εντυπωσιακά όσο και με πιο ευέλικτα fοrmats περιπτέρων, και με κεντρικούς πυλώνες το Design, το Development, τις Πωλήσεις, αλλά και την Ξενοδοχειακή Τεχνογνωσία.
Η βασική διαφορά των δύο Διοργανώσεων εστιάζεται αφενός στην ενίσχυση των πιο άμεσων λύσεων που θα παρουσιάζει η Seasonal Edition του Ηρακλείου, καθώς θα καλύψει και βασικές pre-opening ανάγκες ενός ξενοδοχείου, αλλά και την ανάδειξη τοπικών προμηθευτών, ενώ το Main Event της Αθήνας εστιάζει σε μια πιο ολιστική διάσταση της ανάπτυξης ενός ξενοδοχείου, παρουσιάζοντας λύσεις και νέα trends που αφορούν ένα κατάλυμα σε όλα τα στάδιά του.
Με τη σκέψη ότι η ξενοδοχειακή αγορά χρειάζεται ένα δεύτερο σημείο συνάντησης με τους προμηθευτές και τους συνεργάτες της, πιο κοντά στο άνοιγμα των ξενοδοχείων, η διοργάνωση μιας στοχευμένης ξενοδοχειακής έκθεσης την Άνοιξη αποτελεί πλέον μια απτή ανάγκη.
Το 100% Hotel Show επενδύει στη διοργάνωση μιας δεύτερης Έκθεσης, επιλέγοντας την Κρήτη και πιο συγκεκριμένα το Ηράκλειο, που αποτελεί ίσως την πιο ανεπτυγμένη Τουριστική Αγορά στην Ελλάδα και σημείο αναφοράς της Ξενοδοχειακής Επιχειρηματικότητας με σημαντικές επενδύσεις στον κλάδο.
Τι μπορείτε να βρείτε στο 100% Hotel Show | Crete
Αρχιτέκτονες
Συμβούλους Επενδύσεων
Υλικά Δόμησης
Έπιπλα & Design Items
Εξοπλισμό & Amenities
Booking Engine & Channel Manager
PMS, RMS & Data Tools
Hotels & Sales Management
Workshops Ξενοδοχειακής Τεχνογνωσίας
Εκθεσιακές Ενότητες του 100% Hotel Show στην Κρήτη
Design & Development: Αρχιτεκτονικά Γραφεία, Εταιρείες με Υλικά και Λύσεις Design, καθώς και Συμβουλευτικές Εταιρείες Ανάπτυξης Νέων Καταλυμάτων.
Experience & Operation Εταιρείες με Εξοπλισμό Ξενοδοχείου, Υπηρεσίες Οργάνωσης, Amenities, αλλά και Πρώτες Ύλες.
Technology & Sales: Τεχνολογικές Εφαρμογές, Λογισμικά Οργάνωσης & Πώλησης Καταλυμάτων, Εταιρείες Management & Διαχείρισης Πωλήσεων.
Workshops του 100% Hotel Show στην Κρήτη
Με τα Ξενοδοχειακά Workshops να αποτελούν έναν από τους βασικούς πυλώνες του 100% Hotel Show, η Διοργάνωση θα διαμορφώσει ένα ειδικό workshop stage, φιλοξενώντας μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και ομιλίες.
Καθώς είναι η πρώτη διοργάνωση στην Κρήτη, η πρώτη ημέρα θα αφιερωθεί 100% στον προορισμό, ενώ τη δεύτερη ημέρα οι θεματολογίες θα εστιάζουν στο preopening των ξενοδοχείων.
Day 1:
Επενδύσεις στην Κρήτη: Ευκαιρίες & Νέες Μορφές Καταλυμάτων
Τάσεις για την Κρήτη: Δεδομένα για την Ξενοδοχειακή Ζήτηση στην Κρήτη
Κρητική Ξενοδοχειακή Επιχειρηματικότητα: Case Studies που αλλάζουν την Αγορά
Η Αγορά των Βιλών στην Κρήτη: Τάσεις & Νέες Απαιτήσεις
Day 2:
Pre-Οpening της Σεζόν: Βασικές Διαδικασίες & Συμβουλές
Κανάλια Πωλήσεων: Έλεγχος & Αναθέρμανση
Στρατηγική Προσφορών: Προετοιμασία Πλάνου & Ενέργειες
Last Minute Προσωπικό: Πηγές & Τεχνικές Προσέλκυσης