Σάββατο 25 Ιουνίου 2022

Σαντορίνη: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής 2021

 

Σε διαδικτυακή συνεδρίαση της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Θήρας, ο δήμαρχος του νησιού Αντώνης Σιγάλας παρουσίασε το πρόγραμμα της τουριστικής προβολής για το 2021.

Κεντρικός στόχος του προγράμματος είναι η ενδυνάμωση του τουριστικού brand Σαντορίνη με την ανάδειξη της μοναδικότητας του νησιού, σε όσο το δυνατόν περισσότερους δυνητικούς επισκέπτες, χρησιμοποιώντας κατάλληλα όλα τα εργαλεία που παρέχει σήμερα η ψηφιακή τεχνολογία.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Οι σημαντικότερες δράσεις που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα είναι οι ακόλουθες:

 

1. Έρευνα αξιολόγησης του τουριστικού προορισμού Σαντορίνη και διακρίβωση των προτιμήσεων και της ικανοποίησης των επισκεπτών των νησιών του Δήμου Θήρας

Ανάθεση έρευνας, προκειμένου να αποτυπώνονται τα προφίλ των επισκεπτών, η ταξιδιωτική τους συμπεριφορά, ο βαθμός ικανοποίησης από την παραμονή τους στο νησί, τα κριτήρια και τα κίνητρα των επαναλαμβανόμενων επισκεπτών κλπ.

Τα ευρήματα της έρευνας, η οποία θα ανατεθεί σε Πανεπιστημιακό Ίδρυμα, θα χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση του τουριστικού προϊόντος και την αναβάθμιση της συνολικής εικόνας του προορισμού.

 

2. Ανάθεση έργου συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα ηλεκτρονικής επικοινωνίας και μάρκετινγκ

Ανάθεση του έργου της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών προς το Δήμο σε ζητήματα ηλεκτρονικής επικοινωνίας και μάρκετινγκ μέσω social media και web site.

O Δήμος στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα έχει στη διάθεσή του την ανασχεδιασμένη αισθητικά και λειτουργικά διαδικτυακή πύλη Santorini.gr.

Εντός του έτους θα παραληφθεί και το έργο του ψηφιακού ξεναγού. Έτσι ο Δήμος θα διαθέτει δύο πολύ χρήσιμα εργαλεία στον τομέα της ηλεκτρονικής επικοινωνίας και της ενημέρωσης των δυνητικών επισκεπτών.

Ο ανάδοχος του έργου της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών μεταξύ άλλων θα αναλάβει:

α) Τη δημιουργία, παρακολούθηση και υποστήριξη λογαριασμών σε πλατφόρμες ηλεκτρονικής προβολής cpc (coast per click) όπως Google Ad Words και Facebook ads για λογαριασμό του Δήμου,

β) Δημιουργία – αναδιαμόρφωση, ενημέρωση και παρακολούθηση social media channels όπως Facebook, Instagram, you tube κ.ά.

 

3. Υλοποίηση πλάνου ψηφιακής διαφήμισης (digital media plan)

Σχεδιασμός και υλοποίηση δράσεων ψηφιακής προβολής και δημοσιότητας του προορισμού με στόχευση τις αγορές εξωτερικού, αξιοποίηση συγχρόνων ψηφιακών μέσων, αξιοποίηση του videο marketing, υιοθέτηση συγχρόνων τάσεων προώθησης και προβολής του προορισμού μέσω της αφηγηματικής προσέγγισης (story telling) και διεξαγωγή διαγωνισμών μέσω κοινωνικών δικτύων.

 

4. Καμπάνια δημοσιότητας και προβολής του προορισμού

Διαφημιστικές καταχωρήσεις και προβολή μέσω μέσων ενημέρωσης διεθνούς και πανελλαδικού βεληνεκούς. Προβολή του προορισμού σε inflight έντυπα αεροπορικών εταιρειών καθώς και έντυπα ακτοπλοϊκών εταιριών. Διαφημιστική καμπάνια στις αρχές της τουριστικής περιόδου σε επιλεγμένους πολυσύχναστους χώρους π.χ. μετρό Αθήνας.

 

5. Ενέργειες και δράσεις δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας

Συμμετοχή της Σαντορίνης σε καινοτόμες προωθητικές δράσεις στο εξωτερικό και εσωτερικό (π.χ. εκδηλώσεις προώθησης εναλλακτικού τουρισμού, ημέρες γαστρονομίας, εκδηλώσεις προβολής σε μεγάλα εμπορικά κέντρα).

Φιλοξενία στη Σαντορίνη Ελλήνων και ξένων διαμορφωτών της κοινής γνώμης (opinion leaders), όπως δημοσιογράφων του τουριστικού ρεπορτάζ, bloggerς, travel traders, αλλά και προσωπικοτήτων παγκόσμιας εμβέλειας στo πλαίσιo της διοργάνωσης press και fam trips (ταξίδια εξοικείωσης και γνωριμίας).

 

6. Συμμετοχή σε εκθέσεις

Ο Δήμος Θήρας προγραμματίζει να συμμετάσχει και το 2021 σε διεθνείς και εγχώριες τουριστικές εκθέσεις σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

ITB στο Βερολίνο 9 – 12 Μαρτίου

Borsa internationale del tourismo 2021 στο Μιλάνο, εντός του Μαΐου

World Travel Market 2021 (WTM) στο Λονδίνο 1 – 3 Νοεμβρίου

Philoxenia στη Θεσσαλονίκη, το Νοέμβριο

Athens international tourism expo 2021 στη Αθήνα το Νοέμβριο

Η συμμετοχή στις εκθέσεις θα πραγματοποιηθεί αναλόγως των συνθηκών, είτε με φυσικό τρόπο, είτε διαδικτυακά.

 

7. Έντυπο προωθητικό υλικό και ψηφιακές προωθητικές ενέργειες

Επανασχεδιασμός και επανεκτύπωση του γενικού εντύπου προβολής του νησιού στα αγγλικά. Εκτύπωση θεματικών φυλλαδίων – Πολιτισμός – Δραστηριότητες – Γαστρονομία.

Προβολή σε τουριστικά ειδησεογραφικά site το Μάρτιο και τον Απρίλιο με καταχώρηση άρθρων για τη Σαντορίνη και στη συνέχεια προώθησή τους μέσω ψηφιακών καναλιών π.χ. newsletter, Facebook, twitter.

Αναμνηστικά δώρα
Προμήθεια αναμνηστικών προϊόντων τα οποία θα διανέμονται στις τουριστικές εκθέσεις, στις εκδηλώσεις και θα προσφέρονται σε προσκεκλημένους του νησιού.

 

8. Συνέδρια – εκδηλώσεις

Οργάνωση εκδηλώσεων με αντικείμενο το θεματικό τουρισμό και τη διαχείριση του πολιτιστικού προϊόντος του νησιού.

 

9. Ανάθεση συμβουλευτικών υπηρεσιών για την υλοποίηση της δράσης «Σαντορίνη, Τουρισμός όλο το χρόνο»

Με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου θα δοθεί έμφαση στον τουρισμό εμπειρίας, ενισχύοντας το θεματικό τουρισμό στους τομείς εκείνους που θα μας επιτρέψουν την επίτευξη του στόχου «τουρισμός όλο το χρόνο». Για τη συγκεκριμένη δράση, ο Δήμος θ΄ αναζητήσει τις συμβουλευτικές υπηρεσίες εξειδικευμένου, στον τομέα αυτό, προσώπου.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media