Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε προχθές η εκπαιδευτική ημερίδα «Rhodes Loading! Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις», που οργανώθηκε από τη Marketing Greece και το στρατηγικό της εταίρο, την Eurobank, στο ξενοδοχείο Atrium Platinum Resort & Spa στην Ιξιά της Ρόδου και έδωσε έμφαση στις αυξημένες απαιτήσεις της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας αναλύοντας τεχνικές, εργαλεία και τις πιο σύγχρονες στρατηγικές του digital marketing, αναδεικνύοντας παράλληλα την αξία του content.
Καταξιωμένοι εισηγητές και στελέχη της εγχώριας τουριστικής αγοράς μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες τις γνώσεις και την επαγγελματική τους εμπειρία, προσεγγίζοντας σφαιρικά το digital marketing. Δόθηκαν πρακτικές συμβουλές για την ανάπτυξη στοχευμένης χρήσης των Μέσων Κοινωνικών Δικτύωσης, την αξιοποίηση των data και την τμηματοποίηση του κοινού, tips για την πλατφόρμα Trip Advisor, κατευθύνσεις για τη δημιουργία περιεχομένου, αλλά και αναλύσεις για τον τρόπο που χτίζονται σχέσεις με δημοσιογράφους και digital influencers.
Σε δηλώσεις της η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα ανέφερε: «Έχουμε τη χαρά να βρισκόμαστε στη Ρόδο διοργανώνοντας με την υποστήριξη της Eurobank μία εκπαιδευτική ημερίδα για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Στόχος μας είναι να δώσουμε σε όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις όλα εκείνα τα εφόδια που χρειάζονται για να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν τα επόμενα βήματά τους στο ψηφιακό επικοινωνιακό περιβάλλον. Ο τρόπος επικοινωνίας εξελίσσεται δυναμικά και θα πρέπει διαρκώς να εξοικειωνόμαστε με τα νέα εργαλεία προώθησης και προβολής του προϊόντος μας προκειμένου να ανταγωνιστούμε το διεθνή ανταγωνισμό».
Η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού, Μαριέττα Παπαβασιλείου δήλωσε: «Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, εστιάζοντας στη διαδικτυακή προβολή στο πλαίσιο της εφαρμογής του Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Ανάπτυξης που σχεδίασε σε συνεργασία με το ΣΕΤΕ και τη Marketing Greece, κατάφερε να αφήσει ισχυρό το αποτύπωμά της στις διεθνείς αγορές. Για πρώτη φορά δομήσαμε μια ενιαία επικοινωνιακή ομπρέλα για καθένα από τα νησιά, παρέχοντας παράλληλα τη δυνατότητα σε καθένα από αυτά να δομήσει το δικό του ιδιαίτερο πλαίσιο δράσης, προσαρμοσμένο στα μοναδικά του χαρακτηριστικά. Έτσι σήμερα 2,5 χρόνια πλέον από την έναρξή της, η δυναμική ψηφιακή καμπάνια #aegeanlikenooother σε συνδυασμό με το εκτεταμένο πρόγραμμα επισκέψεων δημοσιογράφων και bloggers στα νησιά μας, έχει εδραιώσει το brand μας».
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, Γιώργος Ματσίγκος δήλωσε: «Θέλω να ευχαριστήσω τη Marketing Greece και τη Eurobank για την ημερίδα αυτή. Γνωρίζουμε όλοι ότι η τεχνολογία εξελίσσεται όχι μόνο σε επίπεδο προβολής και διαφήμισης αλλά και σε ό,τι έχει να κάνει με τη λειτουργία των μονάδων. Επομένως το σημερινό σεμινάριο είναι εξαιρετικά σημαντικό. Οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας, πράγμα που φανερώνει τη μεγάλη σημασία που δίδουμε όλοι στις νέες τεχνολογίες, στο διαδίκτυο και στα εργαλεία του».
Τέλος, η αντιδήμαρχος Τουρισμού, Μαρίζα Χατζηλαζάρου δήλωσε: «Η Ρόδος, από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς, αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα του digital marketing. Ημερίδες όπως αυτή, βοηθούν να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας. Μπαίνουμε σε μία νέα εποχή που απαιτείται να διοχετεύεται η γνώση σε όλη την κοινωνία μιας και ο τουρισμός είναι η κύρια δραστηριότητα του νησιού».
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρο το ρεπορτάζ του Δημήτρη Γκαρτζώνη στο dimokratiki.gr.