Τρίτη 23 Απριλίου 2024

Revenue Management: Στρατηγική & Τακτικές

Η σεζόν πλησιάζει προς το τέλος της και μαζί πλησιάζει η στιγμή που θα γίνουν οι απολογισμοί και θα ιεραρχηθούν οι επενδύσεις και οι συνεργασίες για την επόμενη σεζόν ειδικά για τα ξενοδοχεία εποχικής λειτουργίας.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Θέματα όπως τα παρακάτω θα συζητηθούν και θα βοηθήσουν στο σχεδιασμό της Στρατηγικής για την επόμενη σεζόν:

  • Πήρατε το μερίδιο της online αγοράς που σας αναλογούσε;
  • Επωφεληθήκατε της αυξημένης ζήτησης για να βελτιώσετε το ADR σας (Average Daily Rate);
  • Το ποσοστό των direct κρατήσεων ήταν στο επίπεδο που είχατε σχεδιάσει;
  • Αξιοποιήσατε την παραγωγή των OTAs για να δημιουργήσετε μελλοντικούς επαναλαμβανόμενους πελάτες;
  • Βελτιώσατε τους βασικούς δείκτες σας στους OTAs που θα σας επιτρέψουν να τοποθετηθείτε ψηλότερα στην online αγορά, εκεί που πλέον μεταφέρεται το «παιχνίδι»;
  • Επενδύσατε σε Digital Marketing ώστε να ενδυναμώσετε το brand σας στις νέες αγορές που ανακάλυψαν φέτος το ξενοδοχείο σας και να επωφεληθείτε στο μέλλον από τη ζήτηση που θα ακολουθήσει;

 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο: www.newstourism.gr