Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

Revenue Management: Στρατηγική & Τακτικές

Η σεζόν πλησιάζει προς το τέλος της και μαζί πλησιάζει η στιγμή που θα γίνουν οι απολογισμοί και θα ιεραρχηθούν οι επενδύσεις και οι συνεργασίες για την επόμενη σεζόν ειδικά για τα ξενοδοχεία εποχικής λειτουργίας.

 

 

Θέματα όπως τα παρακάτω θα συζητηθούν και θα βοηθήσουν στο σχεδιασμό της Στρατηγικής για την επόμενη σεζόν:

– Επωφεληθήκατε της αυξημένης ζήτησης για να βελτιώσετε το ADR σας (Average Daily Rate);

– Το ποσοστό των direct κρατήσεων ήταν στο επίπεδο που είχατε σχεδιάσει;

 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο: www.newstourism.gr