Τέσσερις στρατηγικούς στόχους θέτει για τον ελληνικό τουρισμό ο Γιάννης Ρέτσος, ο νέος πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
1. Η περαιτέρω ενδυνάμωση, η ωρίμανση και κατάταξη του ελληνικού τουρισμού ψηλότερα, στις μεγάλες αγορές.
2. Η ενότητα ολόκληρου του τομέα, η σύνθεση όλων των απόψεων, η εργασιακή και κοινωνική ειρήνη.
3. Η διαρκής, αρμονική και επωφελής για την ελληνική οικονομία και τη χώρα σχέση με τις εκάστοτε κυβερνήσεις.
4. Η ενδυνάμωση της κοινωνικής διάστασης του τουρισμού, καθώς και η ενίσχυση του κοινωνικού αποτυπώματος, παράλληλα με την καλλιέργεια τουριστικής συνείδησης.
Επιπλέον, ο κ. Ρέτσος επανέλαβε στην ομιλία του στην ανοικτή συνεδρίαση της 25ης Γενικής Συνέλευσης του ΣΕΤΕ, όσα είχε αναφέρει το τελευταίο διάστημα σε συνεντεύξεις που παραχώρησε στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, σχετικά με τις πρώτες ενέργειες που θα ολοκληρωθούν στη διάρκεια της θητείας του:
«Εμείς από την πλευρά μας, πέρα από την αυτονόητη διαρκή συνεργασία με την κυβέρνηση, επιλέγουμε την οδό της εξωστρέφειας, σχεδιάζοντας την ίδρυση γραφείου του Συνδέσμου στις Βρυξέλλες. Πιστεύουμε ότι πρέπει να βρισκόμαστε, ιδίως τώρα, κοντά στα κέντρα των αποφάσεων. Να μπορεί να ακούγεται η φωνή μας, να επηρεάζουμε, στο βαθμό που μας αναλογεί, τις εξελίξεις. Με αυτή την κίνηση, θα έχουμε καλύτερη και εγκυρότερη πληροφόρηση για μια σειρά ζητημάτων και φυσικά θα ενισχύουμε την παρουσία του τομέα, της ελληνικής οικονομίας αλλά και της Ελλάδας γενικότερα.
Ένας ακόμα στόχος, είναι η ενίσχυση της εικόνας της χώρας, που επιτυγχάνεται παράλληλα και σε μεγάλο βαθμό και με την Marketing Greece. Είναι αυτονόητο ότι η Marketing Greece θα ενισχυθεί περαιτέρω με σκοπό να γίνει αυτό που έλεγε πάντα ο Ανδρέας Ανδρεάδης. Το καλύτερο ιδιωτικό – υποστηρικτικό εργαλείο που θα μπορούσε να έχει το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ, για την υλοποίηση της ενιαίας εθνικής τουριστικής στρατηγικής».