Σε εξέλιξη από το τέλος Ιουλίου είναι η καμπάνια προβολής της Κω στις βασικές αγορές του εξωτερικού, αλλά και στην Ελλάδα από το γραφείο Τουριστικής Προβολής του Δήμου Κω.
Η καμπάνια είναι διαδικτυακή και εμφανίζεται τόσο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όσο και στο δίκτυο της Google.
Με τίτλο «Refresh your story in Kos» εστιάζει στην ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών που μπορεί να προσφέρει στον ταξιδιώτη το νησί:
Refresh your heart: Απέραντες παραλίες, ήλιος και θάλασσα
Refresh your senses: Γαστρονομία και τοπικά προϊόντα
Refresh your mind: Ιπποκράτης και Ιστορία
Refresh your body: Ποδήλατο και δραστηριότητες
Refresh your way of living: Φιλοξενία για επισκέπτες μακράς διαρκείας
Παράλληλα για τις ανάγκες της καμπάνιας δημιουργήθηκε μια ιστοσελίδα (microsite) στη διεύθυνση: https://refresh.kos.gr/ σε τρεις γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά) και κατάλληλο υλικό για να αναδείξει τις ανωτέρω ενότητες.
Επιπλέον, δημιουργήθηκαν και οι επίσημες σελίδες προβολής της Κω στο Facebook & το Instagram:
https://www.facebook.com/visitkosgreece/
https://www.instagram.com/visitkosgreece/
Πηγή: www.radioproto.gr