«Στην Ελλάδα, βλέπουμε μια εξαιρετική ευκαιρία, καθώς η οικονομία ανακάμπτει και η χώρα επανέρχεται ως μία από τις μεγαλύτερες τουριστικές αγορές και επενδυτικούς προορισμούς παγκοσμίως. Με μόνο δύο Radisson Blu ξενοδοχεία και θέρετρα να λειτουργούν, στην Αθήνα (Radisson Blu Park) και στην Κρήτη (Radisson Blu Beach Resort), ο όμιλος Radisson σχεδιάζει να αξιοποιήσει την επενδυτική και τουριστική έξαρση για να αυξήσει το αποτύπωμά του με περισσότερες συμφωνίες σε όλη την επικράτεια», αναφέρει μεταξύ άλλων ο αντιπρόεδρος Ανάπτυξης για Μέση Ανατολή, Βόρεια Αφρική και Τουρκία του διεθνούς ξενοδοχειακού ομίλου Radisson Hotel Group, Ελι Μίλκι, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο protagon.gr.

Πηγή: www.radissonhotelgroup.com
Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του κ. Μίλκι
1. «Η προτεραιότητα είναι να ενισχυθεί η αναγνωρισιμότητα του brand στην Ελλάδα, επιδιώκοντας ενεργά ευκαιρίες για branding νέων ξενοδοχείων ή μετά από μετατροπή. Η προσοχή μας παραμένει στις μεγάλες πόλεις, της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ενώ παράλληλα αναζητούμε και άλλες ευκαιρίες σε πόλεις και νησιά όπως η Πάτρα, η Κρήτη, η Κέρκυρα, η Ρόδος, η Κως, οι Κυκλάδες, η Μύκονος και η Σαντορίνη».
2. «Οι ευκαιρίες είναι στη μετατροπή και στο branding των υφιστάμενων ξενοδοχείων και θερέτρων που έχουν λειτουργήσει για καιρό ανεξάρτητα. Τέτοια υπάρχουν σήμερα, μεταξύ άλλων, στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, στην Κρήτη. Σε συνδυασμό με μια νέα γενιά ιδιοκτητών που κατανοούν τα πλεονεκτήματα μιας διεθνούς αλυσίδας ξενοδοχείων, αναμένεται να φέρουν περισσότερους επενδυτές. Παράλληλα θα γίνει κατανοητή η δύναμη των παγκόσμιων συστημάτων διανομής των ξενοδοχειακών ομίλων, η αξία μιας επωνυμίας με διεθνή εμβέλεια και η αναγνωρισιμότητα ενός brand, σε ώριμες και αναδυόμενες αγορές προέλευσης, σε περισσότερες οικονομίες κλίμακας, σημαντικές επιχειρησιακές αποδόσεις, αυξημένα έσοδα και, τελικά, υψηλότερα περιθώρια κέρδους».
3. «Το ξενοδοχειακό προϊόν στην Ελλάδα έχει αναπτυχθεί εδώ και καιρό από οικογένειες, καθώς και ανεξάρτητους και τοπικούς διαχειριστές. Με χιλιάδες ξενοδοχεία σε ολόκληρη τη χώρα, λιγότερο από μόλις 1% είναι branded διεθνώς. Αυτό αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία, καθώς όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες αρχίζουν να βλέπουν τις δυνατότητες στη συνεργασία με διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες για εναλλακτικές branding. Αυτές αναμένεται να ενισχύσουν την αξία των επενδύσεών τους και του ακινήτου τους, βελτιώνοντας παράλληλα τη συνολική ποιοτική προσφορά στο συνεχώς αυξανόμενο αριθμό διεθνών τουριστών και πελατών των ξενοδοχείων».
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Μίλκι στο protagon.gr και στη δημοσιογράφο Χριστίνα Πουτέτση.