Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025

Πώς να δημιουργήσω ένα event που θα μου αποφέρει τα σωστά αποτελέσματα…

EVENT1της Φωτεινής Βαβίτσα, Marketing Consultant

Η οργάνωση μίας εκδήλωσης είτε γίνεται από μία επιχείρηση, είτε από μία ολόκληρη τοποθεσία, έχει σκοπό την προσέλκυση κόσμου και τη δημιουργία της κατάλληλης συζήτησης γύρω από το όνομα της εκδήλωσης αυτής.

Τα πλεονεκτήματα αυτού του είδους προώθησης είναι πολλά   και μπορούν να δώσουν βραχυπρόθεσμο κέρδος σε μία επιχείρηση, μέσα από την αύξηση των πωλήσεων, αλλά και μακροπρόθεσμο, μέσα από τη δημοσιότητα της εκδήλωσης.

Επομένως, είναι κατανοητό ότι όταν αποφασίζει κάποιος να κάνει κάποια εκδήλωση, καλό είναι να καταβάλει και κάποια προσπάθεια να τραβήξει όσο το δυνατόν περισσότερα «φώτα από τη δημοσιότητα» μπορεί.

Με τις νέες τεχνολογίες και τις ευκαιρίες που μας δίνει πλέον το διαδίκτυο κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει πιο εύκολα εφικτό από προηγούμενες εποχές.

Ορισμένοι τρόποι για να δώσουμε δημοσιότητα στην εκδήλωσή μας είναι οι εξής:

Δημιουργήστε ένα σημείο αναφοράς της εκδήλωσης στο Διαδίκτυο. Ανάλογα με το μέγεθος της εκδήλωσης και των συμμετεχόντων της το σημείο αναφοράς μπορεί να είναι ένα Event στο Facebook, ή και μία ξεχωριστή ιστοσελίδα.

Αν για παράδειγμα σκοπεύετε να δημιουργήσετε μία απλή εκδήλωση της μίας ημέρας μπορείτε να αρκεστείτε στις επιλογές που δίνουν τα διάφορα Κοινωνικά Δίκτυα. Αν όμως διοργανώνετε μία μεγάλη εκδήλωση, η οποία μπορεί να γίνεται και σε ετήσια βάση, μία σελίδα αφιερωμένη στην εκδήλωση αυτή θα σα αποφέρει μακροπρόθεσμα πολύ μεγαλύτερη δημοσιότητα.

Φροντίστε να ενημερώνετε το σημείο αναφοράς που δημιουργήσατε με την κατάλληλη συχνότητα και με σχετικά νέα, ανάλογα με την περίσταση. Μη μείνετε απλά στο να προσκαλέσετε κόσμο στο Event που δημιουργήσατε στο Facebook. Το μόνο σίγουρο είναι ότι λίγες ημέρες μετά θα το ξεχάσει. Κινδυνεύετε έτσι οι προσκεκλημένοι σας να κανονίσουν κάτι άλλο και τελικά να μην έρθουν.

Κάντε περιοδικές αναρτήσεις σχετικές με το αντικείμενο της εκδήλωσης και αυξήστε τη συχνότητά τους όσο η εκδήλωσή σας πλησιάζει.

Δημιουργήστε περιεχόμενο γύρω από την εκδήλωση με τη σφραγίδα ενός επαγγελματία. Προσκαλέστε στην εκδήλωσή σας άτομα από το χώρο της δημοσιογραφίας τα οποία στη συνέχεια θα διαδώσουν την εμπειρία τους μέσα από το χώρο της δουλειάς τους.

Προτείνετε στους παρευρισκόμενους να μιλήσουν προς τα έξω για την εμπειρία τους από την εκδήλωση. Διατηρείστε κάποια στοιχεία των προσκεκλημένων σας και λίγες ημέρες μετά ζητήστε τους να γράψουν στη σελίδα σας, ή στα προφίλ σας στα Κοινωνικά Δίκτυα.

Αν η εκδήλωση είναι αρκετά μεγάλη, ώστε να κάνετε κάτι τέτοιο, φροντίστε να μοιράσετε υλικό στο οποίο να «δείχνετε» τη διαδικασία (μέσα από ένα QRcode, ή τη διεύθυνση της σελίδας σας), που μπορεί να ακολουθήσει κάποιος για να μοιρασθεί την εμπειρία του με τους υπόλοιπους.

Εφαρμόσατε κι εσείς κάποια μέθοδο προώθησης της εκδήλωσής σας που είχε επιτυχία; Θα χαρούμε πολύ να τη μοιρασθείτε μαζί μας!

Φωτογραφία: www.rodos-palace.com

Share Post