Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Η πτώχευση του Thomas Cook επανέφερε τη συζήτηση της σημασίας των απευθείας πωλήσεων από το ξενοδοχείο στον πελάτη

 

Η πτώχευση του Thomas Cook επανέφερε τη συζήτηση για τη σημασία των απευθείας πωλήσεων από το ξενοδοχείο στον πελάτη, χωρίς να μεσολαβεί είτε ταξιδιωτικό γραφείο – tour operator είτε ηλεκτρονικές πλατφόρμες κρατήσεων (Booking κ.ά.).

Η πώληση του δωματίου κατευθείαν στον πελάτη έχει το πλεονέκτημα ότι ο ξενοδόχος αποφεύγει να καταβάλει την προμήθεια (15% στη Βooking).

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Ο ΣΕΤΕ θέλει μέχρι το τέλος του χρόνου να προτείνει ένα δυνατό πακέτο απευθείας πωλήσεων στις επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα, ακριβώς για να ενισχύσει την αυτoνομία τους έναντι των μεγάλων «παικτών».

«Υπό μία έννοια, η κρίση της Thomas Cook αποτελεί και οιονεί ευκαιρία για την επανεφεύρεση των δικτύων προώθησης και πωλήσεων των ελληνικών ξενοδοχείων και την προσαρμογή τους στη νέα εποχή της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, η οποία χαρακτηρίζεται από την αυξημένη διείσδυση των διαδικτυακών εφαρμογών στη λειτουργία της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας», εξηγεί ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ), Αλέξανδρος Βασιλικός.

«Δυστυχώς, το μοντέλο του ξενοδόχου που προπωλεί όλα ή όσα περισσότερα κρεβάτια μπορεί σε tour operators και μετά απλώς κάνει και αυτός τις διακοπές του, χωρίς να επενδύει δεκάρα στον ψηφιακό μετασχηματισμό, είναι ακόμα ευρύτατα διαδεδομένο στην Ελλάδα», υπογραμμίζει o δρ Άρης Ίκκος, επιστημονικός διευθυντής του ερευνητικού ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.

 

Πηγές: Διαβάστε ολόκληρα τα ρεπορτάζ του Ηλία Μπέλλου ΕΔΩ στο kathimerini.gr και του Τάσου Τέλογλου ΕΔΩ στο kathimerini.gr.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Post Tags
Share Post