Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021

Σε λειτουργία η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της Google «Travel Insights»

H Γενική Διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης Πέγκυ Αντωνάκου, ανακοίνωσε την Παρασκευή 14 Μαΐου, στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο «Delphi Economic Forum», ότι υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, τίθεται σε λειτουργία η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της Google «Travel Insights», καθώς και ένας νέος κύκλος εκπαιδευτικού προγράμματος σε ψηφιακές δεξιότητες για επαγγελματίες του τουρισμού.

Το «Travel Insights» (travelinsights.withgoogle.com) έχει στόχο να βοηθήσει τη βιομηχανία του τουρισμού να αξιοποιήσει στοιχεία σχετικά με ταξιδιωτικές αναζητήσεις, συμβάλλοντας στην ταχύτερη ανάκαμψη του κλάδου.

Η πλατφόρμα «Travel Insights» αποτελείται από δύο βασικά εργαλεία, το «Destination Insights» (Προωθημένες πληροφορίες για προορισμούς) και το «Hotel Insights» (Προωθημένες πληροφορίες για ξενοδοχεία).

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Παράλληλα με την πλατφόρμα «Travel Insights», η Google Ελλάδας ανακοίνωσε επίσης ένα νέο κύκλο εκπαιδεύσεων και ατομικών συμβουλευτικών συνεδριών, που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να ανταποκριθούν στις ανάγκες των ιδιοκτητών και των στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων.

Από τις 18 Μαΐου τα μαθήματα θα προσφέρονται δωρεάν, online σε εβδομαδιαία βάση στο g.co/greektourism και στην ενότητα «Σεμινάρια από το σπίτι».

Παρουσιάζοντας τις νέες, σημαντικές πρωτοβουλίες της Google για τον ελληνικό τουρισμό, η Γενική Διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης κα Αντωνάκου υπογράμμισε ότι:

«O τουριστικός κλάδος αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, γι’ αυτό και η Google φροντίζει να αποτελεί έναν αξιόπιστο εταίρο, επενδύοντας στην ανάκαμψη και στην ανάπτυξή του. Τα διαδικτυακά εργαλεία που είναι ειδικά σχεδιασμένα για τον κλάδο, μπορούν να επιταχύνουν αυτή την ανάκαμψη. Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν online το πού και πότε θα ταξιδέψουν, η επιτάχυνση της ψηφιοποίησης του τουριστικού τομέα θα αποτελέσει το κλειδί για να κατανοήσουμε και να ανταποκριθούμε στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών».

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media