Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2020

Οι ψηφιακές δυνατότητες στην υπηρεσία του ΕΟΤ και του ελληνικού τουρισμού

Η χρησιμοποίηση νέων τεχνολογιών και συστημάτων πληροφορικής, αλλά και η απλοποίηση των διαδικασιών ώστε ο ελληνικός τουρισμός να είναι σε θέση να διαχειριστεί πιο άμεσα και αποτελεσματικά την όποια κρίση, ήταν το αντικείμενο συνάντησης που είχε χθες η Πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Άντζελα Γκερέκου, με το Γενικό Γραμματέα Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών, Λεωνίδα Χριστόπουλο.

Η συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Προέδρου του ΕΟΤ και τη σύμφωνη γνώμη του Γενικού Γραμματέα του Οργανισμού, Δημήτρη Φραγκάκη, είχε ως σκοπό τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών λειτουργίας του ΕΟΤ και την περαιτέρω αύξηση της αποτελεσματικότητάς του, για την αποδοτικότερη επίτευξη των στόχων του.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Η κα Γκερέκου τόνισε την «άμεση ανάγκη για τη δημιουργία ενός ακόμα πιο data driven Οργανισμού» και σημείωσε πως «στόχος μας είναι να έχουμε τα καλύτερα δυνατόν αποτελέσματα, ώστε να μπορούμε να διαχειριστούμε τις ανάγκες τόσο του εισερχόμενου όσο και του εγχώριου τουρισμού, δημιουργώντας σύγχρονες καμπάνιες, μητρώο επαγγελματιών, τουριστικό ψηφιακό χάρτη, αλλά και προϊόντα και ενημερώσεις για τον επισκέπτη του σήμερα».

Διευκρίνισε, επίσης, ότι «ήδη συνειδητά και μεθοδευμένα, συλλέγουμε δεδομένα, μέσα από επιστημονικές βάσεις σε συνεργασία με οργανισμούς και ελληνικά πανεπιστήμια, προκειμένου να εξασφαλίσουμε τόσο την αξιοπιστία όσο και το ηθικό μέρος της προστασίας των πληροφοριών».

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media