Παρασκευή 19 Απριλίου 2024

Συνεχίζει τις πρωτοβουλίες η Sky Express για την εξυπηρέτηση και την ασφάλεια του επιβατικού κοινού

 

Σημαντικές παροχές συνεχίζει να προσφέρει στους πελάτες της η Sky Εxpress, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, λόγω των εξελίξεων στο χώρο της δημόσιας υγείας και με στόχο πάντα την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση καθώς επίσης την υγιεινή και ασφάλεια του επιβατικού κοινού.

Συγκεκριμένα, σε επιβάτες που διαθέτουν εισιτήρια που εκδόθηκαν έως 04/03 προσφέρεται αλλαγή εισιτηρίων δίχως κόστος επανέκδοσης.

Παράλληλα, σε πελάτες που πρόκειται να εκδώσουν εισιτήρια από 11/03 και έως τις 15/04 παρέχεται η δυνατότητα αλλαγής με την υπηρεσία Feel Free, με το ελάχιστο κόστος μόλις 3 ευρώ.

RevitUp – Digital & Revenue Management

Η υπηρεσία Feel Free προσφέρεται για εισιτήρια που κλείνονται μέσω του www.skyexpress.gr ή μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας και ισχύει μόνο κατά τη κράτηση του εισιτηρίου.

Επιπλέον, προκειμένου οι επιβάτες να σχεδιάσουν όσο το δυνατόν πιο ευέλικτα το ταξίδι τους, η Sky Express μέσω του ναύλου SkySmart προσφέρει τη δυνατότητα απεριόριστων αλλαγών εισιτηρίου δωρεάν (χωρίς κόστος επανέκδοσης), καθώς και αποκλειστικές υπηρεσίες αεροδρομίου όπως πρόσβαση στα lounges, χρήση του fast lane και το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο μεταφοράς αποσκευών.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία Feel Free, το ναύλο SkySmart καθώς και για τις επιλογές αλλαγής εισιτηρίων, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο της Sky Εxpress στα τηλέφωνα 801 11 28 288, 215215 6510, ή να επισκέπτονται το www.skyexpress.gr.

Τέλος, η Sky Express είναι σε συνεχή επικοινωνία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) και τις αρμόδιες αρχές σε σχέση με θέματα που αφορούν στον κορονοϊό (Covid-19) και εφαρμόζει τα ενδεδειγμένα προληπτικά μέτρα (συνεχείς απολυμάνσεις αεροσκαφών, κ.ά.).

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Post Tags
Share Post