Τρίτη 16 Απριλίου 2024

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2022

 

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2022 παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες στη συνεδρίαση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής Τουρισμού, στην Τρίπολη, υπό την αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Άννα Καλογεροπούλου, παρουσία και του περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα.

Ακολούθησε διαβούλευση των μελών της επιτροπής επί του περιεχομένου του εν λόγω προγράμματος, το σύνολο των σχεδιαζόμενων δράσεων του οποίου ανέρχεται σε 1.955.000 ευρώ.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Το φετινό πρόγραμμα χωρίζεται σε επτά δράσεις:

– Εκθέσεις τουρισμού και αγροδιατροφής, φυσικές, ψηφιακές ή υβριδικές

– Διαφήμιση με ψηφιακά και παραδοσιακά μέσα

– Ενέργειες για την αναβάθμιση και διαχείριση των ψηφιακών καναλιών τουριστικής επικοινωνίας

– Εκδηλώσεις, διοργανώσεις, φεστιβάλ με έμφαση στη θεσμοθέτηση και υλοποίηση Φεστιβάλ Γαστρονομίας Πελοποννήσου, σε συνεργασία με τοπικούς φορείς

– Παραγωγή περιεχομένου προβολής (οπτικοακουστικό υλικό, φωτογραφίες, κείμενα και λοιπά επικοινωνιακά υλικά)

– Μελέτες για την (α) επικαιροποίηση της τουριστικής επικοινωνιακής ταυτότητας, (β) θεσμοθέτηση Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού, (γ) ανάπτυξη των επιμέρους τουριστικών προϊόντων γαστρονομίας, οικοτουρισμού και τουρισμού υπαίθρου

– Δράσεις Δημοσίων Σχέσεων (Fam Trips, RoadShows και ημερίδες).

Στην εισήγησή της, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Άννα Καλογεροπούλου τόνισε ότι απώτερος στόχος του φετινού προγράμματος είναι η ενίσχυση του brand awareness του προορισμού «Πελοπόννησος» και η εδραίωσή του ως αυθεντικού και βιώσιμου top of mind τουριστικού προορισμού, η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου μέσω της προβολής και προώθησης θεματικών μορφών τουρισμού και η αύξηση της ικανοποίησης του επισκέπτη μέσω της ανάδειξης αυθεντικών, εξατομικευμένων εμπειριών.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media