Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου 2021 παρουσιάστηκε στη γνωμοδοτική επιτροπή

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2021 αποτέλεσε το αντικείμενο της συνεδρίασης, την Τρίτη 22 Δεκεμβρίου, μέσω τηλεδιάσκεψης, της Γνωμοδοτικής Επιτροπής Τουρισμού υπό την αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Άννα Καλογεροπούλου και με τη συμμετοχή παραγόντων του επιχειρηματικού και τουριστικού κόσμου της Περιφέρειας.

Όπως σημείωσε η αντιπεριφερειάρχης, ο σχεδιασμός των δράσεων του προγράμματος της Τουριστικής Προβολής για το 2021 έχει γίνει με γνώμονα τη σχέση κόστους και οφέλους, είναι δε προσαρμοσμένος «στα νέα δεδομένα που έχει επιφέρει η συγκυρία του κορονοϊού, τις προτάσεις των φορέων και των επαγγελματιών του τουρισμού και την παρακολούθηση των τάσεων στην παγκόσμια τουριστική αγορά».

Και συνέχισε:

«Θέτουμε ως κύριο στόχο μας την αειφόρο τουριστική ανάπτυξη, την ανάδειξη και προώθηση του τουριστικού προϊόντος του τόπου μας και τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα. Έτσι θα καταφέρουμε τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου και την αύξηση των επισκεπτών, τόσο αυτών που προέρχονται από το εξωτερικό, όσο και των Ελλήνων».

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Η αντιπεριφερειάρχης πρόσθεσε ότι «η τουριστική προβολή θα αποτελέσει μέρος ενός μεγαλύτερου στρατηγικού σχεδίου, το οποίο θα σχεδιαστεί και θα καταρτιστεί με βάση τις μελέτες που έχουμε στη διάθεσή μας, αλλά και νέες που θα πραγματοποιηθούν», για να επισημάνει παράλληλα πως «ο στρατηγικός αυτός σχεδιασμός, που πραγματοποιείται πρώτη φορά για την Πελοπόννησο, θα έχει πενταετές πλάνο και θα επικαιροποιείται».

Συνοψίζοντας, η κα Καλογεροπούλου ανέφερε πως στο πρόσφατο διαπεριφερειακό συμβούλιο τουρισμού, υπό τον αρμόδιο υπουργό Χάρη Θεοχάρη, τονίστηκε η χρησιμότητα των Οργανισμών Διαχείρισης και Ανάπτυξης Τουρισμού (DMOs) ως εργαλείου ανάπτυξης των Περιφερειών, κάτι το οποίο -όπως τόνισε η αντιπεριφερειάρχης- η Περιφέρεια Πελοποννήσου ήδη σχεδιάζει.

Σημείωσε, τέλος, πως «η βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών μέσα από έργα που πραγματοποιεί η πολιτεία σε υποδομές υγείας, προσβασιμότητας, οδικού δικτύου, θα έχει αντίστοιχα οφέλη και στην εμπειρία των επισκεπτών».

Από την πλευρά τους, η συμμετασχόντες στην σημερινή συνεδρίαση αναφέρθηκαν στη δύσκολη περίοδο που διανύει η χώρα μας, επισημαίνοντας τη σημασία του στρατηγικού σχεδιασμού ως απαραίτητης προϋπόθεσης για την επιτυχία του προγράμματος Τουριστικής Προβολής, το οποίο δήλωσαν ότι αποδέχονται, με την αντιπεριφερειάρχη να σημειώνει ότι το εν λόγω πρόγραμμα θα συμπληρωθεί με τις επιμέρους παρατηρήσεις και θα τεθεί προς έγκριση στην Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, η αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Παιδείας Αθηνά Κόρκα, η περιφερειακή σύμβουλος Μαργαρίτα Σπυριδάκου εντεταλμένη της οργάνωσης των εκδηλώσεων για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821, οι πρόεδροι των Ενώσεων Ξενοδόχων Κορινθίας Σοφία Φιλιππίδου, Μεσσηνίας Δημήτρης Καραλής, οι πρόεδροι του Συλλόγου Επαγγελματιών Τολού Γιάννης Γεωργιαδάκης και του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου Σπύρος Καραβούλης, η Βίβιαν Μανωλέσου ειδική γραμματέας της ομοσπονδίας επιχειρηματικών και τουριστικών Καταλυμάτων Πελοποννήσου, ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου Κωνσταντίνος Μαρινάκος, ο πρόεδρος της «Αναπτυξιακή Μεσσηνίας Α.Ε. – Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης» Τάσος Σαρδέλης, ο Δημήτρης Βλάσσης ταμίας στο Δ.Σ. του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου (LTO) και εκπρόσωπος τουριστικών γραφείων, η Γεωργία Χριστοδούλου πρόεδρος και η Μαρίνα Τεριζάκη γενική γραμματέας στην Ένωση Ξενοδόχων και Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Τριφυλίας, καθώς και ο Δημήτρης Κάκαρης γενικός διευθυντής στον όμιλο AKS Hotels.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media