Παρασκευή 19 Απριλίου 2024

«Πρακτικές Μάρκετινγκ στην Εστίαση»: Νέο βιβλίο του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

«Πρακτικές Μάρκετινγκ στην Εστίαση»: Κυκλοφόρησε ένα ακόμη βιβλίο του συγγραφέα – εκπαιδευτικού Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη.

Παραδοσιακά ο χώρος της εστίασης προσέλκυε φιλόδοξους επιχειρηματίες, που πίστευαν ότι θα βγάλουν εύκολο χρήμα, πολλοί από τους οποίους όμως σύντομα θα διαπίστωναν τη σκληρή πραγματικότητα και θα αποχωρούσαν.

Ο σοφός μας ο λαός συνηθίζει να λέει ότι «όλα είναι θέμα μάρκετινγκ» και δυστυχώς ή ευτυχώς η εστίαση δεν αποτελεί εξαίρεση. Σήμερα, στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον που ζούμε, η παροχή ενός καλού προϊόντος από μία ευγενική υπάλληλο ίσως να μην αρκεί. Αυτό που θα κάνει τη διαφορά είναι η απόκτηση γνώσεων μάρκετινγκ, όπως:

• Σε ποιο κοινό απευθυνόμαστε και τι ανάγκες έχει.

• Πώς να δημιουργήσουμε και να αξιοποιήσουμε βάσεις δεδομένων.

• Με ποιο τρόπο να διαχειριστούμε τα παράπονα.

• Πώς να τιμολογήσουμε και να προβάλλουμε έξυπνα το προϊόν μας.

• Πώς να κάνουμε έρευνα.

• Ποια είναι η αξία των ευμενών και όχι μόνο, κριτικών στο διαδίκτυο.

• Με ποιο τρόπο θα κεφαλαιοποιήσουμε στο e-mail marketing.

• Πώς να εμφανιζόμαστε ψηλά στη μηχανή αναζήτησης.

• Ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης μας ταιριάζουν και πώς θα τα αξιοποιήσουμε.

RevitUp – Digital & Revenue Management

Όλες αυτές οι online και offline πρακτικές μάρκετινγκ παρουσιάζονται, μεταξύ άλλων, με απλό, κατανοητό και πρακτικό τρόπο, στο νέο βιβλίο του Γ. Πρωτοπαπαδάκη, προκειμένου ο φοιτητής μιας επισιτιστικής σχολής ή ο ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου, φούρνου, ζαχαροπλαστείου, μπαρ κ.λπ. να αποκτήσει τα κατάλληλα εφόδια και να σταθεί με αξιώσεις στο χώρο του.

Να σημειωθεί ότι ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης, που σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University, στο Οχάιο των ΗΠΑ, έχει συγγράψει τα εξής βιβλία:

«Τουριστικό Μάρκετινγκ», «Μάρκετινγκ Εστιατορίου», «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1», «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 2», «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 3», «Ποιος Γελάει Τώρα», «Παράπονα Πελατών», «Ιστορίες Τεσσάρων Τροχών», «Super Flops», «Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!», «Είναι τρελός ο Εφευρέτης», «Δημόσιες Σχέσεις», «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό», «Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες» και «Οι 50 Καλύτερες Επιχειρηματικές Ιδέες μέσα στην Κρίση».

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media