Παρασκευή 3 Ιουλίου 2020

Poseidon Athens Hotel: COVID-19 μέτρα υγιεινής και ασφάλειας

Το ξενοδοχείο Poseidon Athens, που βρίσκεται στην παραλιακή της Αθήνας (Λ. Ποσειδώνος 72, Παλαιό Φάληρο), είναι από τα πρώτα ξενοδοχεία που επανεκκίνησαν τη λειτουργία τους, με βάση τα πρότυπα λειτουργίας του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).

Ενισχύοντας τις ήδη εξαιρετικές διαδικασίες υγιεινής και ασφάλειας και εφαρμόζοντας πρακτικές και εργαλεία σύμφωνα με τα πρωτόκολλα που θέσπισε η ελληνική κυβέρνηση, η διοίκηση του ξενοδοχείου δεσμεύεται να κάνει τη διαμονή των επισκεπτών όσο το δυνατόν πιο ασφαλή και ξέγνοιαστη.

Τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας που εφαρμόζονται περιλαμβάνουν:

 

Εμπειρία επισκέπτη

• Όλοι οι επισκέπτες χρησιμοποιούν το απολυμαντικό χεριών κατά την άφιξη.

• Αντισηπτικά υπάρχουν στην υποδοχή και σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους, εστιατόρια, bars.

• Όλοι οι επισκέπτες θερμομετρούνται στην είσοδο του ξενοδοχείου, καθώς και στην είσοδο των επισιτιστικών τμημάτων.

• Oι επισκέπτες οφείλουν να διατηρούν απόσταση τουλάχιστον δύο μέτρα από άλλους επισκέπτες όταν στέκονται στη υποδοχή ή σε κοινόχρηστους χώρους μέσα στο ξενοδοχείο. Τα έπιπλα είναι διατεταγμένα ώστε να διασφαλίζεται η ασφαλής κοινωνική απόσταση. Για το λόγο αυτό έχει τοποθετηθεί ειδική σήμανση σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.

• Νέα ώρα check-in: 15:00 & check-out: 11:00 για να διασφαλιστεί ότι υπάρχει επαρκής χρόνος για το σωστό καθαρισμό των δωματίων για νέους επισκέπτες.

• Η χρήση νέων τεχνολογιών επιτρέπει το ηλεκτρονικό check-in ανέπαφα.

• Οι κάρτες – κλειδιά, απολυμαίνονται μπροστά στους επισκέπτες και παραλαμβάνονται κατά την άφιξη.

• Παραγγελία φαγητού και cocktail από τα επισιτιστικά τμήματα ανέπαφα από την υπηρεσία Scan & order από τους online καταλόγους.

• Ο groom απολυμαίνει το καροτσάκι αποσκευών πριν τo ξαναχρησιμοποιήσει.

• Τα δωμάτια, καθαρίζονται, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην απολύμανση των ευαίσθητων σημείων επαφής (διακόπτες, χερούλια, βρύσες, mini bar, κλπ) πριν φτάσει ένας νέος επισκέπτης.

• Οι χώροι συναντήσεων και οι δεξιώσεις θα επιτρέπουν στους επισκέπτες να αποστασιοποιούνται σε όλες τις συνεδριάσεις και τις αίθουσες εκδηλώσεων.

• Γιατρός είναι διαθέσιμος κατόπιν κλήσης για τους επισκέπτες για διαβούλευση και για να παρέχει θερμικούς ελέγχους ή ιατρικές υπηρεσίες (προαιρετικά).

• Ένα πλήρες ιατρικό κιτ έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τις οδηγίες της ελληνικής κυβέρνησης, είναι διαθέσιμο στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου. Το κιτ περιέχει απολυμαντικά μαντηλάκια, μάσκες προσώπου / ματιού, ασπίδα προσώπου, γάντια, προστατευτική ποδιά, μακρυμάνικη φόρμα πλήρους μήκους και σακούλα απορριμμάτων βιολογικού κινδύνου.

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Κοινόχρηστοι Χώροι

• Όλες οι επιφάνειες στους κοινόχρηστους χώρους, εσωτερικούς και εξωτερικούς, καθαρίζονται και απολυμαίνονται συχνά.

• Η λειτουργία της πισίνας ακολουθεί το νέο πρωτόκολλο COVID-19. Οι ξαπλώστρες στην πισίνα απολυμαίνονται πριν από κάθε χρήση. Ατομικές πετσέτες παρέχονται από το προσωπικό στο χώρο της πισίνας και του Roof Garden.

• Οι ξαπλώστρες και τα τραπέζια στον περιβάλλον χώρο της πισίνας έχουν τοποθετηθεί λαμβάνοντας υπόψη τα μέτρα ασφαλείας . Έτσι, η απόσταση μεταξύ τους δεν είναι μικρότερη των δύο μέτρων.

• Ο μέγιστος αριθμός ατόμων που μπορούν να χρησιμοποιήσουν ταυτόχρονα την πισίνα είναι 19.

• Η λειτουργία της οργανωμένης παραλίας ακολουθεί το νέο πρωτόκολλο COVID-19. Οι ξαπλώστρες στην οργανωμένη παραλία απολυμαίνονται πριν από κάθε χρήση.

• Οι ομπρέλες έχουν μεταξύ τους απόσταση ασφαλείας τέσσερα μέτρα προς κάθε κατεύθυνση.

• Ο μέγιστος αριθμός ατόμων που μπορούν να χρησιμοποιήσουν ταυτόχρονα την οργανωμένη παραλία με τις ομπρέλες και τις ξαπλώστρες είναι 50.

 

Δωμάτια

• Στα δωμάτια εφαρμόζονται τα υψηλότερα πρότυπα καθαρισμού και απολύμανσης, ακολουθώντας αυστηρά τα πρωτόκολλα που προτείνει ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε χώρους όπως το μπάνιο και σε αντικείμενα και επιφάνειες συχνής επαφής όπως τηλέφωνο, τηλεχειριστήριο, χειρολαβές, διακόπτες και safe.

• Δεν υπάρχουν κατάλογοι, περιοδικά, σημειωματάρια, στυλό ή διακοσμητικά μαξιλάρια στο δωμάτιο. Επίσης έχουν αφαιρεθεί από το δωμάτιο οι βραστήρες.

• O καθημερινός καθαρισμός δωματίων ή η αλλαγή λευκών ειδών, βάση των οδηγιών του ΕΟΔΥ, δεν επιτρέπεται πλέον. Εντούτοις αν επιθυμείτε αυτή την υπηρεσία κατά τη διάρκεια της παραμονής σας θα πρέπει να ενημερώσετε την υποδοχή. Κατά τη διάρκεια καθαρισμού του δωματίου, οι επισκέπτες καλούνται να εγκαταλείψουν το δωμάτιό τους προκειμένου να αεριστεί επαρκώς και μετά να καθαρισθεί το δωμάτιο, όπως συνιστάται από τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

• Τα mini bar δεν είναι εφοδιασμένα και οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν από την υπηρεσία δωματίου.

• Οι ηλεκτρονικές συσκευές, όπως τα τηλεχειριστήρια απολυμαίνονται και τυλίγονται με ένα κάλυμμα μιας χρήσης.

• Τα συστήματα κλιματισμού ελέγχονται από το τμήμα συντήρησης και από εγκεκριμένους εξωτερικούς συνεργάτες.

 

Φαγητό & Ποτό

• Το προσωπικό των επισιτιστικών τμημάτων διασφαλίζει ότι οι επισκέπτες διατηρούν μια ασφαλή κοινωνική απόσταση όταν βρίσκονται στο χώρο για να γευματίσουν ή να απολαύσουν ένα κοκτέιλ.

• Όλοι οι εσωτερικοί χώροι, στο λόμπι και στο εστιατόριο του 7ου είναι πάντα ανοιχτοί για τη διατήρηση της κυκλοφορίας καθαρού αέρα.

• Με βάση τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, η απολύμανση στους χώρους των εστιατορίων και bars, έχει αυξηθεί καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας.

• Τα έπιπλα εστιατορίου απολυμαίνονται πιο τακτικά με βάση το επικαιροποιημένο πλάνο καθαριότητας του χώρου.

• Οι αποστάσεις μεταξύ των τραπεζιών έχουν τροποποιηθεί με βάση τα νέα υγειονομικά πρότυπα του ΕΟΔΥ.

• Το πρωινό σερβίρεται a la carte από το προσωπικό μας, φορώντας γάντια μίας χρήσης και μάσκες προσώπου ή ασπίδες προσώπου.

• Τα συνοδευτικά των κοκτέιλ θα σερβίρονται σε σφραγισμένες συσκευασίες.

• Διατίθενται ψηφιακά μενού με την τεχνολογία QR code. Τα τυπωμένα μενού είναι αναρτημένα στην είσοδο του εστιατορίου / Bar και θα είναι διαθέσιμα μόνο κατόπιν αιτήματος.

• Κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας φαγητού στο δωμάτιο, το προσωπικό δεν επιτρέπεται να εισέλθει στο δωμάτιο.

• Ενθαρρύνεται η χρήση πιστωτικής κάρτας για ανέπαφες πληρωμές.

• Οι δίσκοι και τα καροτσάκια απολυμαίνονται μετά από κάθε βάρδια.

• Αποφεύγεται η χρήση λινών σε όλα τα επισιτιστικά τμήματα. Σε αντικατάσταση αυτών χρησιμοποιούνται sous plat, χαρτοπετσέτες και συσκευασίες αλατιού και πιπεριού.

• Το ξενοδοχείο ακολουθεί πρωτόκολλα καθαρισμού που πληρούν τις οδηγίες ΕΟΔΥ. Όλα τα προϊόντα έχουν εγκριθεί για χρήση και είναι αποτελεσματικά έναντι ιών, βακτηρίων και άλλων μικροβίων.

 

Προσωπικό

• Έχει δημιουργηθεί ομάδα δράσης στο Poseidon Athens όπου ενημερώνεται καθημερινά για όλες τις εξελίξεις σχετικά με την πανδημία του COVID-19.

• Έχει πραγματοποιηθεί διεξοδική εκπαίδευση σχετικά με τα μέτρα ατομικής προστασίας, τις νέες διαδικασίες υγιεινής και καθαριότητα, και τους τρόπους αντιμετώπισης διασποράς του COVID-19.

• Οι διαδικασίες απολύμανσης έχουν αυξηθεί σε όλους τους τομείς, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις εισόδους των εργαζομένων, στο εστιατόριο του προσωπικού, στην κουζίνα και σε όλα τα γραφεία.

• Οι τυποποιημένες υπενθυμίσεις υγείας και ασφάλειας έχουν τοποθετηθεί σε κρίσιμες περιοχές του ξενοδοχείου για να εμπεδωθεί το μήνυμα «μένουμε ασφαλείς».

• Όλοι οι υπάλληλοι πριν την επανένταξή τους, εκπαιδεύονται στα πρωτόκολλα ασφάλειας και υγιεινής βάσει των προτύπων που έχει αναπτύξει το Poseidon Athens.

• Σε όλους τους υπαλλήλους έχουν δοθεί σαφείς οδηγίες σχετικά με την άμεση ανταπόκριση και την αναφορά όλων των περιπτώσεων του COVID-19 και έχουν ενημερωθεί για να παραμείνουν στο σπίτι τους εάν δεν αισθάνονται καλά.

• Καθημερινά πραγματοποιείται θερμικός έλεγχος όλου του προσωπικού.

• Υπενθυμίζεται στους υπαλλήλους να μην αγγίζουν τα πρόσωπά τους, να απέχουν τουλάχιστον 1,5 μέτρα από τους επισκέπτες και άλλους υπαλλήλους όποτε αυτό είναι εφικτό.

• Παρέχονται σε όλους τους υπαλλήλους, ανάλογα με τα καθήκοντα και το τμήμα τους, μάσκες προσώπου ή ασπίδες προσώπου, γάντια μιας χρήσης ή και γυαλιά εργασίας.

 

Πρωτόκολλο υγιεινής προμηθευτή

• Οι προμηθευτές καθώς και οι εξωτερικοί συνεργάτες, είναι εγκεκριμένοι και ακολουθούν εξίσου αυστηρά μέτρα υγιεινής και ασφάλειας όπως το ξενοδοχείο.

• Η πρόσβαση στο ξενοδοχείο από προμηθευτές και συνεργάτες γίνεται τις ίδιες διαδικασίες που εφαρμόζονται στο προσωπικό και τους επισκέπτες του ξενοδοχείου.

• Όλα τα αγαθά, παραλαμβάνονται από την υπεύθυνη αγορών, σύμφωνα με τις επικαιροποιημένες οδηγίες του ΕΟΔΥ.

 

Δείτε το video με τα μέτρα προστασίας που εφαρμόζονται από τα τμήματα του Poseidon Athens για την καταπολέμηση του κορονοϊού

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media