Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

Ποια είναι τα βασικά εργαλεία της Google για ξενοδόχους;

του Μηνά Λιαπάκη

 

Η σωστή ψηφιακή παρουσία του ξενοδοχείου σας είναι μια πολύπλοκη και πολυδιάστατη υπόθεση. Οι προκλήσεις και οι ανάγκες αλλάζουν συνεχώς προκαλώντας «πονοκεφάλους» σε όσους θέλουν να είναι up-to-date με τα νέα ψηφιακά δεδομένα.

Ξεκινώντας με τα βασικά λοιπόν, κάθε ξενοδοχείο πρέπει να αξιοποιήσει τα παρακάτω εργαλεία της Google, αρκετά από τα οποία μάλιστα προσφέρονται δωρεάν:

 

Τοποθετήστε το ξενοδοχείο σας στο «χάρτη» μέσω του Google My Business

Δημιουργήστε προσμονή και ανυπομονησία μέσω conceptual videos για το ξενοδοχείο σας στο YouΤube

Προσεγγίστε εξειδικευμένα κοινά και αγορές μέσω των Google Ads

Εντοπίστε τις λέξεις – κλειδιά με το μεγαλύτερο potential για το ξενοδοχείο σας, μέσω του Google Keyword Planner

Αξιοποιήστε το νέο, δυναμικά ανερχόμενο εργαλείο Google Hotel Ads και ενισχύστε τις άμεσες κρατήσεις στο booking engine σας.

 

 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο: www.newstourism.gr