του Μηνά Λιαπάκη
Η σωστή ψηφιακή παρουσία του ξενοδοχείου σας είναι μια πολύπλοκη και πολυδιάστατη υπόθεση. Οι προκλήσεις και οι ανάγκες αλλάζουν συνεχώς προκαλώντας «πονοκεφάλους» σε όσους θέλουν να είναι up-to-date με τα νέα ψηφιακά δεδομένα.
Ξεκινώντας με τα βασικά λοιπόν, κάθε ξενοδοχείο πρέπει να αξιοποιήσει τα παρακάτω εργαλεία της Google, αρκετά από τα οποία μάλιστα προσφέρονται δωρεάν:
Τοποθετήστε το ξενοδοχείο σας στο «χάρτη» μέσω του Google My Business
Προσεγγίστε εξειδικευμένα κοινά και αγορές μέσω των Google Ads
Εντοπίστε τις λέξεις – κλειδιά με το μεγαλύτερο potential για το ξενοδοχείο σας, μέσω του Google Keyword Planner