Δευτέρα 25 Μαρτίου 2019

Πετυχημένο το 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας

Με μεγάλη επιτυχία στέφθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά το Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας που διοργάνωσε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ), με θέμα τις παγκόσμιες τάσεις και τελευταίες εξελίξεις της ξενοδοχειακής αγοράς.

Στο 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 24 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia, ξένοι και Έλληνες ειδικοί, διαπρεπείς εκπρόσωποι της ακαδημαϊκής κοινότητας, καθώς και διεθνώς αναγνωρισμένες συμβουλευτικές εταιρείες, ενημέρωσαν τους ξενοδόχους και επαγγελματίες του κλάδου, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της φιλοξενίας και τις νέες ξενοδοχειακές τάσεις σε διεθνές επίπεδο.

Στην κατάμεστη συνεδριακή αίθουσα C1 του Metropolitan Expo, ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου, Αλέξανδρος Βασιλικός (φωτογραφία), αναφέρθηκε στη νέα εποχή που εισέρχεται η χώρα και την ανάγκη για τολμηρές κινήσεις. Χαρακτηριστικά ανέφερε: «Σήμερα είναι μία πολύ ιδιαίτερη ημέρα. Σε ένα θετικό momentum για τη χώρα οι Έλληνες ξενοδόχοι είναι εδώ για να αναδείξουν μία μεγάλη αλήθεια, το μέλλον ανήκει σε αυτούς που τολμούν να το διεκδικήσουν, να το οραματιστούν, να το σχεδιάσουν».

Βέβαια, όπως τόνισε ο κ. Βασιλικός, στη νέα Ελλάδα που όλοι ελπίζουμε να δούμε μετά από μεγάλο και περιπετειώδες διάστημα της οικονομικής κρίσης, το να γίνει αυτό είναι στα χέρια μας, αφήνοντας πίσω παλιές πρακτικές, συνήθειες κι εφησυχασμούς: «Κανείς δεν κερδίζει το μέλλον κινούμενος με την όπισθεν».

Στη συνέχεια, χαιρετισμό απηύθυνε η υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, η οποία μεταξύ άλλων δήλωσε πως «το 2018 είναι μια ιστορική χρονιά για τον τουρισμό και αποτελεί το αποτέλεσμα μεγάλων κατορθωμάτων των τελευταίων τεσσάρων χρόνων». Στάθηκε στο γεγονός ότι η Ελλάδα είναι η μοναδική τουριστική «πολυνησιακή» χώρα στην Ευρώπη με πολλές επιλογές, στο ότι είναι εξίσου όμορφη η ηπειρωτική χώρα καθώς και στο ότι η Αθήνα έγινε – και βραβεύτηκε σχετικά – ο καλύτερος αστικός προορισμός. Τόνισε δε ότι όλα είναι αποτέλεσμα ομαδικής εργασίας κι ευχαρίστησε τους ξενοδόχους για τη συμβολή τους δεσμευόμενη ότι θα είναι στο πλευρό τους για να επιτευχθούν στο μέλλον ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

Ο βασικός κορμός των τοποθετήσεων του Φόρουμ άνοιξε με τη συζήτηση γύρω από τις τάσεις και τα εμπόδια στις επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο. Ο Δρ. Ανδρέας Ανδρεάδης, CEO του Sani – Ikos Group, έδωσε έμφαση στο ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να εστιάσουν στο να γίνουν brands ώστε να προσελκύσουν επενδυτές από το εξωτερικό. Ο Στέλιος Κουτσιβίτης, CEO της ιδιοκτήτριας εταιρείας του Αστέρα Βουλιαγμένης, εξέφρασε την άποψη πώς πρέπει να φέρουμε διεθνή brands για να επενδύσουν σε ξενοδοχεία πολυτελείας.

Το δεύτερο πάνελ, με ομιλητές τους Dr Peter O’ Connor (Phocuswright), Daniel Graig (ReviewPro) και Renzo Iorio (AccorHotels) εστίασε στη σημασία της χρησιμοποίησης δεδομένων για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των επισκεπτών και την αύξηση των ξενοδοχειακών εσόδων, αποδεικνύοντας γιατί τα «δεδομένα είναι ο νέος μαύρος χρυσός».

Στο πνεύμα της νέας ψηφιακής εποχής κινήθηκε και το επόμενο πάνελ, η συζήτηση του οποίου περιστράφηκε γύρω από την αξιοποίηση των νέων digital καναλιών πώλησης και διάθεσης του ξενοδοχειακού προϊόντος. Ομιλητές ήταν οι Ruairidith Roberts (Google), Βασιλική Μαυροκέφαλου (Expedia Group) και Andreas Bimer (Inova Hospitality).

Το Φόρουμ Φιλοξενίας ολοκληρώθηκε με θέμα το τι μπορούν να μάθουν τα ξενοδοχεία από τον ανταγωνισμό των βραχυχρόνιων μισθώσεων. Σχετικά μίλησαν οι Cindy Y. Heo (καθηγήτρια στην Ξενοδοχειακή Σχολή της Λωζάνης), Stephan Gerhard (25 Hours Hotels, Jerome Lassara) και Ανδρέας Κούκας (Luxury EMEA, Hilton).

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας