Τετάρτη 21 Αυγούστου 2019

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Τα αποτελέσματα της διαφήμισης στο CNN International

 

Επιτυχημένη θεωρείται η νέα εκστρατεία προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο CNN International (Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2018), καθώς παρακολούθησαν τα spots περισσότεροι από όσους υπολόγιζαν οι αρχικές εκτιμήσεις.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της εκστρατείας προβολής της Περιφέρειας στο CNN International, προβλήθηκε διαφημιστικό βίντεο στο CNN Airport Network (σε περισσότερα από 60 αεροδρόμια των ΗΠΑ) και στο CNN EMEA σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία. Επιπλέον, προβάλλονταν στη ροή του προγράμματος του CNN International, δύο θεματικά βίντεο (Vacation Vignettes), διάρκειας 60 δευτερολέπτων το καθένα, τα οποία αναδείκνυαν τις ασύγκριτες ομορφιές των νησιών, τις μαγευτικές παραλίες αλλά και την πλούσια ιστορία και τον πολιτισμό.

Μόνο στο CNN Airport παρακολούθησαν τη διαφήμιση έως και 23 εκατομμύρια ταξιδιώτες μέχρι τη λήξη της εκστρατείας, ενώ η αρχική εκτίμηση για την απήχησή της, ανερχόταν στα 14 εκατομμύρια. Τα διαφημιστικά μηνύματα συμπεριλαμβάνονταν και στα διαλείμματα εμβληματικών εκπομπών του CNN Ιnternational με υψηλή τηλεθέαση (Amanpour, Quest Means Business, International Desk, Connect The World κ.ά.).

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα έρευνας του διεθνούς τηλεοπτικού δικτύου (μετά το πέρας της προβολής του διαφημιστικού σποτ), η διαφημιστική εκστρατεία συνέβαλε στην ανάπτυξη μίας βελτιωμένης και θετικής αντίληψης γύρω από τον προορισμό «Νότιο Αιγαίο». Συγκεκριμένα το 89% των ερωτηθέντων τηλεθεατών που είχαν δει το διαφημιστικό μήνυμα, μπόρεσαν εύκολα να το ανακαλέσουν στη μνήμη τους. Το 79% αυτών (που με ευκολία μπόρεσαν να ανακαλέσουν στη μνήμη τους το διαφημιστικό μήνυμα), συμφώνησαν ότι τους παρακίνησε να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για τον προορισμό. Τέλος, το 83% των ερωτηθέντων συμφώνησαν ότι είναι πολύ πιθανό να επισκεφθούν κάποιο από τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου στο μέλλον.

 

Πηγή: www.dimokratiki.gr

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στο Instagram