Σάββατο 25 Ιουνίου 2022

Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: Τρία βραβεία στα Tourism Awards

Ένα χρυσό και δύο ασημένια βραβεία απέσπασε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στα «Tourism Awards», επιβεβαιώνοντας ότι και φέτος αποτελεί μια από τις πρωταθλήτριες της τουριστικής σεζόν.

Συγκεκριμένα η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έλαβε το χρυσό βραβείο για το βίντεο της καμπάνιας «Do Something Great», καθώς και δύο ασημένια βραβεία για τις κατηγορίες του τουριστικού προορισμού και της καμπάνιας τουριστικής προβολής, διακρίσεις που επιβραβεύουν τη μεγάλη προσπάθεια που γίνεται τα τελευταία χρόνια από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της κεντρικής Μακεδονίας, με τελικό στόχο το 12μηνο τουρισμό.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Για το σκοπό αυτό η διοίκηση της Περιφέρειας εκπονεί και υλοποιεί κάθε χρόνο ένα ολοκληρωμένο σχέδιο τουριστικής προβολής με συμμετοχή στους σημαντικότερους εγχώριους και διεθνείς διαγωνισμούς και εκθέσεις τουρισμού, προσεγγίζοντας νέες αγορές και στόχους με απόλυτη επιτυχία.

Στην εκδήλωση, που διοργανώθηκε στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, τα βραβεία παρέλαβε από τα χέρια της Υφυπουργού Τουρισμού Σοφίας Ζαχαράκη και του Υφυπουργού Έρευνας και Τεχνολογίας Χρίστου Δήμα ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος.

«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει εργαστεί πολύ σκληρά τα τελευταία χρόνια για την τουριστική προβολή του προορισμού και έχει επενδύσει αξιόλογους πόρους από ευρωπαϊκά προγράμματα για να πετύχει την αναγνωρισιμότητα ως brand destination της Κεντρικής Μακεδονίας που είναι και ο βασικός πυλώνας του στρατηγικού της σχεδιασμού. Με τη νέα μας καμπάνια φιλοδοξούμε ο προορισμός μας να αναδειχθεί και να τοποθετηθεί υψηλά στις προτιμήσεις των επισκεπτών της χώρας μας και να διεκδικήσουμε ένα μεγαλύτερο κομμάτι του εισερχόμενου τουρισμού. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού εργαζόμαστε μεθοδικά και στοχευμένα, προσεγγίζοντας πιο μακρινές αγορές εκτός από τις ευρωπαϊκές, όπως είναι η Μέση Ανατολή και οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής με τοπικές και εθνικές συνέργειες και προβάλλοντας κυρίως θεματικά προϊόντα όπως η κρουαζιέρα και ο τουρισμός πολυτελείας», σημείωσε ο κ. Θάνος.