Σάββατο 4 Απριλίου 2020

Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας: Ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια για το καρναβάλι της Πάτρας

Για πρώτη φορά η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ξεκινάει μία μεγάλη ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια για το Καρναβάλι της Πάτρας, αναδεικνύοντας και προβάλλοντας το σημαντικό θεσμό και μέσω αυτού, την Πάτρα ως τουριστικό προορισμό.

Ειδικότερα, στοχεύοντας στο ελληνικό κοινό ηλικίας 18 – 45 ετών, η Περιφέρεια έχει δημιουργήσει ειδικές θεματικές σελίδες στο Facebook και στο Instagram που θα ονομάζονται «Πατρινό Καρναβάλι 2020 – Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας».

Επιπρόσθετα, πραγματοποιούνται καταχωρήσεις στον ελληνικό ιστότοπο (Google, Facebook, Athensvoice.gr, Lifo.gr, Neolaia.gr, Kathimerini.gr, κ.ά.) καθ’ όλη τη διάρκεια του Καρναβαλιού, προτρέποντας τους επισκέπτες των μέσων αυτών να επισκεφθούν τη Δυτική Ελλάδα και να ζήσουν την εμπειρία του Πατρινού Καρναβαλιού.

RevitUp – Digital & Revenue Management

«Το καρναβάλι της Πάτρας αποτελεί έναν κορυφαίο θεσμό – σύμβολο, όχι μόνο για την Πάτρα, αλλά για το σύνολο της Δυτικής Ελλάδας. Και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας οφείλει να στηρίζει αλλά και να προβάλλει τέτοιου είδους θεσμούς, γνωρίζοντας πως κάθε αιτία και αφορμή προβολής του τόπου μας, αποφέρει πολλαπλάσιο όφελος στην τοπική κοινωνία», σημειώνει ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Τουρισμού, Νίκος Κοροβέσης.

 

Φωτογραφία: www.facebook.com/karnavalipatras

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media