Σάββατο 4 Απριλίου 2020

Περιφέρεια Αττικής: Η στρατηγική για την τουριστική προβολή της Αττικής το 2020 (videos)

Τους βασικούς άξονες της στρατηγικής που θα εφαρμόσει η νέα Διοίκηση της Περιφέρειας με στόχο να γίνει η Αττική ένας σύγχρονος, κοσμοπολίτικος 12μηνος τουριστικός προορισμός, μέσα από την ανάδειξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων, παρουσίασε ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης.

Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σε μία κατάμεστη αίθουσα στο αμφιθέατρο του Μουσείου της Ακρόπολης, παρουσιάστηκαν σε συνεργασία με την εταιρεία Steficon, σε πρώτη προβολή τα τρία νέα τουριστικά σποτ της Περιφέρειας με τίτλους «Η ανανέωση όρκων», «Η Κουκουβάγια» και «Ο Γλάρος» σε σκηνοθεσία Θ. Παπαδουλάκη και Μ. Ντούζα, στα οποία αποτυπώνεται η φιλοσοφία και η δημιουργική προσέγγιση, πάνω στις οποίες βασίστηκε η στρατηγική για την τουριστική προβολή της Αττικής.

Το βίντεο με τίτλο «Η Ανανέωση Όρκων» σε σκηνοθεσία Θ. Παπαδουλάκη απευθύνεται σε όλα τα ηλικιακά κοινά και παρουσιάζει την Αττική ως μητροπολιτική Περιφέρεια και ως πολυδιάστατο τουριστικό προορισμό με έμφαση στις ενότητες πολιτισμός, γαστρονομία, θάλασσα, νυχτερινή ζωή, shopping και sightseeing.

Το βίντεο με τίτλο «Η Κουκουβάγια» σε σκηνοθεσία Μ. Ντούζα προωθεί και παρουσιάζει την Αττική ως μοναδικό πολιτιστικό τοπίο, αναδεικνύοντας σημαντικά τοπόσημα.

Το βίντεο «Ο Γλάρος» σε σκηνοθεσία Θ. Παπαδουλάκη προωθεί τα νησιά του Αργοσαρωνικού μαζί με τα Κύθηρα και Αντικύθηρα.

 

Δείτε τα videos

Στην καμπάνια της Περιφέρειας συμπεριλαμβάνονται και οκτώ θεματικά βίντεο για το θαλάσσιο τουρισμό, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, το θρησκευτικό τουρισμό, τον οικογενειακό τουρισμό, τις περιηγητικές δραστηριότητες, τον τουρισμό πολυτελείας και το συνεδριακό τουρισμό.

 

Δείτε τα θεματικά videos

Σχολιάζοντας τη συμβολική επιλογή να πραγματοποιηθεί η εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης, ο κ. Πατούλης επισήμανε ότι αφενός σηματοδοτεί την προτεραιότητα που δίνεται στην ανάδειξη του πολιτιστικού κεφαλαίου της Αττικής, που αποτελεί και πυλώνα της τουριστικής της ανάπτυξης και αφετέρου υπογραμμίζει τη μεγάλη αξία του χώρου, που αποτελεί μοναδικό ιστορικό και πολιτιστικό τοπόσημο της Αττικής.

«Εργαζόμαστε συστηματικά από την 1η μέρα που αναλάβαμε, για να σχεδιάσουμε εκ νέου την ιδανική «Αττική εμπειρία» για το διεθνή τουρίστα, αξιοποιώντας το πολυδιάστατο τουριστικό προφίλ της Περιφέρειας. Στόχος μας είναι να προσδώσουμε στην Αττική τον τίτλο της αιώνιας Μητρόπολης του κόσμου, του σύγχρονου κοσμοπολίτικου τουριστικού προορισμού που, διατηρώντας ατόφια τα στοιχεία της αυθεντικότητας της τουριστικής εμπειρίας, προσφέρει πολλαπλές επιλογές σε ποικίλα τουριστικά κοινά 12 μήνες το χρόνο», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στην ομιλία του ο κ. Πατούλης, συνόψισε τις προτεραιότητες για το 2020 στις εξής:

 

– Βγάζουμε την Αττική από τη στασιμότητα. Χτίζουμε μια ισχυρή Αττική στην Ελλάδα και στην Ευρώπη.

– Με ολοκληρωμένο σχέδιο και με προσδιορισμένες προτεραιότητες, αυξάνουμε τις αφίξεις και τις εισπράξεις, αλλά και τις επενδύσεις.

– Εστιάζουμε στην ανάπτυξη νέων μορφών τουρισμού, που θα φέρουν έσοδα και θα δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας.

– Μετατρέπουμε την Περιφέρεια Αττικής σε Περιφέρεια Υγείας και Ευεξίας. Ενισχύουμε δράσεις και αναπτύσσουμε τον Τουρισμό Υγείας και Ευεξίας που θα φέρουν εισοδήματα και επενδύσεις.

– Παράλληλα ευθυγραμμιζόμαστε με την Εθνική Στρατηγική για τον τουρισμό.

 

Ο Περιφερειάρχης Αττικής εξειδίκευσε τους στόχους της στρατηγικής της Περιφέρειας, η οποία έχει στο επίκεντρό της, την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Αττικής όπως είναι το φυσικό της κάλλος, η ιστορία και το εξαιρετικό ανθρώπινο δυναμικό που διαθέτει, τη διαμόρφωση συνθηκών για την προσέλκυση επενδύσεων, αλλά και τον καλύτερο συντονισμό των δράσεων:

 

•  H προβολή όλων των σημείων τουριστικού ενδιαφέροντος, σε συνεργασία με τους 66 Δήμους, βάσει Χωροταξικής Κατανομής Τουριστικού Σχεδιασμού, με στόχο την οργανωμένη γεωγραφική διάχυση των επισκεπτών της Αττικής σε όλες τις περιοχές και την ανάδειξη περιοχών που παραμένουν μέχρι σήμερα τουριστικά αναξιοποίητες.

• Η επεξεργασία παροχής κινήτρων για προσέλκυση επενδύσεων στον τομέα του τουρισμού, του πολιτισμού και του αθλητισμού.

• Ο σχεδιασμός του παράκτιου μετώπου της Αττικής και των νήσων βάσει των αρχών της αειφόρου ανάπτυξης, του γαλάζιου τουρισμού και της κυκλικής οικονομίας και της ανάδειξης του περιβαλλοντικού  πλούτου του Λεκανοπεδίου.

•  Η μελέτη των προοπτικών αξιοποίησης των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων του Αθήνα 2004 με στόχο τη φιλοξενία μεγάλων αθλητικών γεγονότων και αγώνων, mega events, καθώς και τη φιλοξενία διεθνών αγώνων, τένις, στίβου, ιππασίας, ιστιοπλοΐας και άλλων θαλάσσιων σπορ, που ενδυναμώνουν και περαιτέρω τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

•  Η ανάπτυξη δικτύου συγκοινωνίας με υδροπλάνα στα όρια της Περιφέρειας, δηλαδή συνδέσεις της Αττικής με τα νησιά του Αργοσαρωνικού, τα Κύθηρα και Αντικύθηρα.

•  Στον πολιτισμό, η υποστήριξη δράσεων για την ανάπτυξη των πολιτιστικών διαδρομών στην Αττική και τη δημιουργία δικτύων αρχαιολογικών χώρων και μουσείων παράλληλα με την πραγματοποίηση εκδηλώσεων μεγάλης κλίμακας.

RevitUp – Digital & Revenue Management

Παράλληλα ανακοίνωσε ότι προωθείται η δημιουργία ενός Ενιαίου Οργανισμού Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής, που θα προγραμματίζει και θα συντονίζει όλες τις δράσεις, με τη συμμετοχή όλων των Δήμων αλλά και εκπροσώπων των επαγγελματικών φορέων, αλλά και ότι θα δρομολογηθούν δράσεις τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, καθώς και οργανωμένες εκστρατείες ευαισθητοποίησης για την προώθηση της τουριστικής συνείδησης και επαγγελματισμού.

Προσδιορίζοντας τη στρατηγική για την αύξηση των εισπράξεων και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα για το 2020 τόνισε ότι στους στόχους είναι:

  • Αύξηση στις τουριστικές αφίξεις κατά 5% (6.100.000 αφίξεις)
  • Αύξηση στις τουριστικές εισπράξεις κατά 10% (2.745.000.000 ευρώ)
  • Αύξηση της μέσης διάρκειας παραμονής κατά 4% (5,7 ημέρες)
  • Αύξηση στις διανυκτερεύσεις κατά 10% (35 εκατ. διανυκτερεύσεις)
  • Αύξηση στην κατά κεφαλή δαπάνη/επίσκεψη κατά 5% (450 €)
  • Έμφαση σε ειδικές μορφές τουρισμού που προσελκύουν επισκέπτες με υψηλά εισοδηματικά προφίλ (π.χ. ιατρικός τουρισμός, θερμαλισμός, τουρισμός υγείας και ευεξίας, τουρισμός πολυτελείας κ.ά.)
  • Αύξηση κλινών κατά 2.000 (από 62.800 σε 64.000 ή 2%), με έμφαση σε τετράστερα και πεντάστερα ξενοδοχεία (από 31.800 σε 33.000 ή 3,7%)

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media