Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Περιφέρεια Αττικής: Διαγωνισμός για δημιουργία destination branding

Το παραπάνω λογότυπο χρησιμοποιήθηκε στο πλαίσιο της προηγούμενης τουριστικής καμπάνιας της Αττικής

Το παραπάνω λογότυπο χρησιμοποιήθηκε στο πλαίσιο της προηγούμενης τουριστικής καμπάνιας της Αττικής

 

Για τις ανάγκες της νέας τουριστικής καμπάνιας της Περιφέρειας Αττικής για την πενταετία 2016 – 2020, η οποία θα ξεκινήσει τους επόμενους μήνες, ζητείται η ανάπτυξη της κατάλληλης τουριστικής ταυτότητας (destination brand) της Αττικής.

Η Περιφέρεια Αττικής προκήρυξε διαγωνισμό με προϋπολογισμό 20.000 ευρώ για την «Προσαρμογή της εταιρικής ταυτότητας της Περιφέρειας Αττικής» στο πλαίσιο του έργου «Δράσεις δημοσιότητας για τη διαχείριση της φήμης της Αθήνας στο διεθνές τουριστικό κοινό», σύμφωνα με το στρατηγικό σχέδιο για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής για την πενταετία 2016 – 2020.

Ο κεντρικός στόχος για τη νέα καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής, από το δεύτερο εξάμηνο του 2016 έως και το 2020, είναι η ανάδειξη του τουριστικού πλούτου της Αττικής μέσα από πλήρη γκάμα ελκυστικών, ανταγωνιστικών και «ώριμων» τουριστικών προϊόντων για τα οποία υπάρχει αντίστοιχη «ώριμη» διεθνής τουριστική αγορά.

Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την παρουσίαση του γεωγραφικού χαρτοφυλακίου των τουριστικών προϊόντων, εντάσσοντας όλους τους διακριτούς προορισμούς της Αττικής και την έκθεση του θεματικού χαρτοφυλακίου των τουριστικών προϊόντων. Σε σχέση με το γεωγραφικό χαρτοφυλάκιο αναφέρεται ως παράδειγμα η μητροπολιτική περιοχή της Αθήνας και οι αναγνωρίσιμες στην τουριστική αγορά περιοχές: Πειραιάς, Κηφισιά, Γλυφάδα, Βουλιαγμένη, αλλά και Σούνιο, Μαραθώνας, Ελευσίνα, Λαύριο, Ωρωπός, Κινέτα, Αίγινα, Πόρος, Ύδρα, Σπέτσες, Κύθηρα και Αντικύθηρα, καθώς και οι παράκτιες περιοχές των Μεθάνων και της Τροιζήνας.

Στο θεματικό χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνονται οι διαδρομές πολιτιστικής κληρονομιάς, οι αποδράσεις πόλεως, τα συνέδρια και τα ταξίδια κινήτρων, οι οικογενειακές διακοπές, οι διακοπές ευεξίας, ο προσβάσιμος τουρισμός, η ιστιοπλοΐα, οι κρουαζιέρες, οι διακοπές για αγορές, οι διακοπές για την τρίτη ηλικία, οι διακοπές για νέους και σπουδαστές, οι διακοπές που εστιάζουν στην τέχνη, οι διακοπές ήλιου και θάλασσας, οι διακοπές πολυτελείας, ο τουρισμός γαστρονομίας, ο οινικός τουρισμός και η οργάνωση γάμων και “ταξιδίων του μέλιτος”.

O ανάδοχος στο διαγωνισμό καλείται να ετοιμάσει το γενικό τουριστικό λογότυπο της Αττικής, το οποίο σύμφωνα με τους όρους που έχει θέσει η Περιφέρεια, «πρέπει να είναι σύγχρονο, να συμπυκνώνει και να τονίζει τη μοναδικότητα, την πολυμορφία και τη μαγεία των προορισμών και των ταξιδιωτικών εμπειριών της Αττικής με τρόπο ελκυστικό για τον Έλληνα και ξένο καταναλωτή, χωρίς ακαδημαϊσμό ή αρχαιολατρία». Ζητούμενο είναι η διαχρονική απήχηση του λογοτύπου, ώστε ύστερα από μερικά χρόνια να παραμένει ελκυστικό και δυναμικό εργαλείο προβολής της Αττικής.

Δείτε ΕΔΩ ολόκληρη την προκήρυξη του διαγωνισμού

Πηγές: www.kathimerini.gr, www.patt.gov.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Sorry, the comment form is closed at this time.