Παρασκευή 14 Μαρτίου 2025

Πέντε τρόποι για να προετοιμαστείτε για το «άνοιγμα» του τουρισμού

Καθώς το πρώτο εξάμηνο του 2021 πλησιάζει στο τέλος του, είμαστε όλο και πιο κοντά στην περίοδο όπου θα αρχίσουμε να υποδεχόμαστε τους πρώτους επισκέπτες της σεζόν.

Είναι η στιγμή για τους ξενοδόχους να ελέγξουν αν πληρούν όλες τις προδιαγραφές για μια ασφαλή και ταυτόχρονα αποδοτική επανεκκίνηση των λειτουργιών τους.

Δεν είναι η πρώτη φορά όπου οι ξενοδόχοι καλούνται να σχεδιάσουν αυτό το άνοιγμα, έτσι η διαδικασία είναι γνωστή και τα μέτρα ασφαλείας που πρέπει να ληφθούν κοινά για όλους.

Αυτό που μπορεί, όμως, να κάνει τη διαφορά είναι μια διαφορετική προσέγγιση στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στις διάφορες λειτουργίες του ξενοδοχείου.

Χρησιμοποιώντας τεχνολογία και τεχνογνωσία που ήδη μπορεί να διαθέτετε ή ενσωματώνοντας νέες καινοτόμες λύσεις.

 

 

Δείτε πώς:

 

1. Προσφορά εξατομικευμένων εμπειριών προς τον επισκέπτη σε κάθε ευκαιρία

Οι επισκέπτες σήμερα προσδοκούν να έχουν μια προσωποποιημένη εμπειρία διαμονής ακόμα και από τη στιγμή που κάνουν την κράτησή τους. Στην πραγματικότητα, η Oracle σε μια πρόσφατη έρευνα, διαπίστωσε ότι το 45% των επισκεπτών θέλουν να επιλέξουν συγκεκριμένα δωμάτια σε ένα ξενοδοχείο και πάνω από το 80% των επιχειρηματιών πελατών εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για τη χρήση των smartphones ώστε να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου.

Η «όρεξη» των επισκεπτών για εξατομικευμένες εμπειρίες θα συνεχίσει να αυξάνεται. Για να συμβαδίζουν, οι ξενοδόχοι πρέπει να υιοθετήσουν την τεχνολογία που τους επιτρέπει να λειτουργούν σε τέτοια κλίμακα και να είναι αρκετά ευέλικτοι ώστε να ανταποκρίνονται στις μοναδικές ανάγκες των επισκεπτών τους.

Με βάση στοιχεία και αρχεία προηγούμενων αιτημάτων, τα ξενοδοχεία έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν στον επισκέπτη ανά πάσα στιγμή μια εξατομικευμένη εμπειρία.

 

2. Αξιοποιήστε το mobility για να αναβαθμίσετε την υπηρεσία

Τι χρειάζεται για να συμβαδίσει η υπηρεσία με τις υψηλές προσδοκίες των επισκεπτών; Η απάντηση μπορεί να είναι στην παλάμη του χεριού σας.

Ένα συντριπτικό 91% των στελεχών του ξενοδοχείου που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν ότι οι τεχνολογίες mobile είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση των εμπειριών των επισκεπτών και την καλλιέργεια της πίστης.

O λόγος είναι σαφής. Επειδή μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση από ένα tablet ή smartphone, οι φορητές λύσεις αποσπούν το προσωπικό από τα γραφεία ώστε να μπορούν να παρέχουν εξαιρετικές υπηρεσίες όποτε χρειάζεται.

Όταν συνδυάζονται αυτές οι λύσεις με τη δυνατότητα πρόσβασης στα προφίλ των επισκεπτών, τις προτιμήσεις, το ιστορικό παραμονής και τα πρότυπα κατανάλωσης, τα ξενοδοχεία μπορούν να φέρουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο προσφέρον υπηρεσίες και να βγάζουν χρήσιμες πληροφορίες.

 

3. Ρωτήστε τους millennials για να βελτιώσετε τις παρεχόμενες υπηρεσίες σας

Η κατανόηση των millennials αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τους ξενοδόχους σήμερα, κυρίως γιατί αυτή η γενιά αποτελεί επιρροή για μια μεγάλη ομάδα καταναλωτών και σύντομα θα αποτελέσει τη ραχοκοκαλιά του εργατικού δυναμικού του τουρισμού.

Ωστόσο, οι υπεύθυνοι φιλοξενίας σπάνια αναζητούν τις γνώμες των millennials ανάμεσα στο προσωπικό τους: Μόνο το 15% των millennials που δούλευαν στον τομέα τα τελευταία πέντε χρόνια δήλωσαν ότι οι εργοδότες τους ζήτησαν τη γνώμη τους.

Αυτή είναι μια χαμένη ευκαιρία καθώς αυτοί θα μπορούσαν να προσφέρουν ιδέες και προτάσεις σχετικά με τη χρήση τεχνολογίας για τη βελτίωση των υπηρεσιών και την παροχή εξατομικευμένων εμπειριών. Λάβετε υπόψη ότι το 36% των χιλιάδων ερωτηθέντων, στην έρευνα της Oracle, δήλωσε ότι η χρήση τεχνολογίας από τους εργοδότες τους χρειαζόταν αρκετά περιθώρια βελτίωσης.

 

4. Προωθήστε το τμήμα Concierge με φυσικά και ηλεκτρονικά μέσα

Για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των επισκεπτών υπάρχει ένα μέρος όπου έχετε το πλεονέκτημα, στη reception του ξενοδοχείου.

Μόλις φτάσουν οι ταξιδιώτες, η αντίληψή τους για μια αξέχαστη εμπειρία μπορεί να διαμορφωθεί από τις πράξεις και τα λόγια του προσωπικού σας.

Αν πάλι οι επισκέπτες σας είναι πιο κοντά στην τεχνολογία, μπορείτε ακόμα να προτείνεται μοναδικές εμπειρίες και μέρη για επίσκεψη μέσα από το ESODOS app.

Συχνά οι επισκέπτες στρέφονται σε πηγές εκτός του ξενοδοχείου, είτε πρόκειται για ξεναγούς είτε στο Google, για ερωτήσεις προορισμού, συμπεριλαμβανομένων συστάσεων για δραστηριότητες, παρόλο που προτιμούν να λαμβάνουν αυτές τις πληροφορίες από την reception ή ένα εύχρηστο mobile app.

 

5. Βελτιστοποιήστε το κομμάτι του Food and Beverage του ξενοδοχείου

Το τμήμα Food and Beverage του ξενοδοχείου είναι αναπόσπαστο τμήμα με τη λογική ότι θα προσφέρει πρόσθετα έσοδα, αλλά ενδέχεται να μην καταφέρει να υλοποιήσει τις δυνατότητές του, εξαιτίας της αναποτελεσματικής διαχείρισης.

Δύο κρίσιμα συστατικά στοιχεία – εργατικό δυναμικό και απογραφή – αντιπροσωπεύουν μαζί ένα μεγάλο μερίδιο των εσόδων από τα τμήμα F&B των ξενοδοχείων.

Ο αντίκτυπος αυτών των δαπανών είναι τόσο μεγάλος ώστε τα δύο τρίτα των υπευθύνων των εστιατορίων ανέφεραν ότι αυξάνουν τις τιμές των μενού για να αντισταθμίσουν το κόστος εργασίας, υπονομεύοντας άμεσα την εμπειρία του επισκέπτη.

Αυτό σημαίνει ότι οι υπεύθυνοι ξενοδοχείων F&B πρέπει να κάνουν τον έλεγχο κόστους βασική προτεραιότητα.

Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία για τη διαχείριση της εργασίας, του αποθέματος και των απωλειών, μπορούν να ελέγξουν αποτελεσματικά το κόστος, απελευθερώνοντας χρόνο για να επικεντρωθούν στους επισκέπτες.

Η εφαρμογή TOUCH + DINE προσφέρει ταυτόχρονη ενημέρωση σε πολλαπλά σημεία, επιτρέποντάς στους αρμόδιους να οργανώσουν καλύτερα την κουζίνα, το προσωπικό τους, την προμήθεια υλικών ακόμα και την καλύτερη  διανομή των πελατών σε όλα τα εστιατόρια.

Ο επισκέπτης μπορεί να κάνει μόνος του την κράτηση στο εστιατόριο που επιθυμεί, μέσα το κινητό του ή το Laptop του. Η εφαρμογή συμβάλει επίσης σημαντικά στη μεγιστοποίηση των εσόδων F&B.

 

Πηγή: www.eurotel.gr

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Post Tags
Share Post