Ο γερμανικός τουριστικός οργανισμός TUI εκτιμάται ότι έφερε φέτος στην Ελλάδα πάνω από δύο εκατομμύρια τουρίστες, με κύριο πρωταγωνιστή όμως τους Γερμανούς, οι οποίοι διαμορφώθηκαν περίπου στις 400.000.
Όπως τονίστηκε από το διευθύνοντα σύμβουλο της TUI Hellas Μιχάλη Μαυρόπουλο, ο ταξιδιωτικός κολοσσός της TUI στηρίζει την Ελλάδα, αφού «το προϊόν της διατηρεί σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό».
Ενδεικτικά, αναφέρθηκε ότι τα ελληνικά ξενοδοχεία που συνεργάζονται πλέον με την TUI ανέρχονται σε περίπου 2.800, ενώ ο ετήσιος συνολικός τζίρος του ομίλου στην Ελλάδα, σύμφωνα με πληροφορίες, ανέρχεται σε περίπου 750 εκατ. ευρώ.
Στο πλαίσιο αυτό, η TUI ενδιαφέρεται να προσφέρει νέα προϊόντα που θα επιμηκύνουν την τουριστική περίοδο στο «νεκρό» για τον ελληνικό τουρισμό διάστημα Νοεμβρίου – Απριλίου.
Βασική προϋπόθεση, όπως αναφέρθηκε, είναι να υπάρξουν συγκεκριμένες πρωτοβουλίες από την πολιτεία και τους ιδιώτες, ώστε στο διάστημα αυτό «οι τουρίστες να μη βρεθούν σε πόλεις φαντάσματα».
Επιπλέον διψήφιο ποσοστό αύξησης για το 2015 προσδοκά από τη γερμανική αγορά η TUI Hellas, διαβλέποντας ότι οι εξαιρετικές επιδόσεις του 2014 στη χώρα θα διατηρηθούν και την επόμενη τουριστική περίοδο.
Πηγές: www.tanea.gr, www.tovima.gr