του Νίκου Σ. Μοράντη
Η πρώτη Online Διοργάνωση του 100% Hotel Show ολοκληρώθηκε την περασμένη Παρασκευή, σημειώνοντας τεράστια επιτυχία και συγκεντρώνοντας πάνω από 20.000 επισκέψεις στο ειδικά διαμορφωμένο περιβάλλον της Έκθεσης, με τις εταιρείες να έχουν πραγματοποιήσει μερικές εκατοντάδες συναντήσεις συζητώντας για τα σχέδιά τους ενόψει του 2021.
Αν και η αγορά παραμένει σε αδράνεια προς το παρόν, λόγω και των σχετικών lockdowns, το μήνυμα των συναντήσεων παραμένει αισιόδοξο, αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει ιδιαίτερα θετική πρόθεση από πλευράς των επαγγελματιών του κλάδου, οι οποίοι ενδιαφέρονται για νέες επενδύσεις, αλλά και λύσεις για την επερχόμενη season, καθώς και για το πώς έχει αναδιαμορφωθεί η αγορά με το πέρασμα της Πανδημίας.
Με τα προκαθορισμένα ραντεβού των εκθετών με τους ξενοδόχους σε πρώτο πλάνο, οι συναντήσεις στο φετινό online 100% Hotel Show ξεχώρισαν τόσο για το στοχευμένο τους ενδιαφέρον, όσο και για το χρόνο που επένδυαν οι επισκέπτες, αλλά και οι εταιρείες σε κάθε ραντεβού, με αποτέλεσμα να υπάρχουν μεγαλύτερες και πιο ουσιώδεις επαφές, αλλά και προοπτικές συνεργασίας.
Αν και το κοινό ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με ένα digital μοντέλο διοργάνωσης, φάνηκε να υπάρχει άμεση εξοικείωση με το νέο online τρόπο επικοινωνίας, αφού οι περισσότερες συναντήσεις έγιναν όντως μέσω Camera, ενώ για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού δόθηκε και η επιλογή της επικοινωνίας μέσω τηλεφώνου, στις περιπτώσεις που υπήρχε δυσκολία στη σύνδεση, λόγω δικτύων.
Παράλληλα με τις Online Συναντήσεις Εκθετών μέσω Camera, στο επίκεντρο της διοργάνωσης ήταν για άλλη μια φορά τα Ξενοδοχειακά Workshops του θεσμού, με αποκορύφωμα τα workshops στο πλαίσιο της εβδομάδας εκπαίδευσης της WebHotelier, που ξεπέρασαν τις 1.000 συμμετοχές από ένα ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου Ξενοδοχειακό Κοινό.
Μεγάλη όμως συμμετοχή είχαν και οι υπόλοιπες θεματολογίες, με τα Workshops σχετικά με τα Ξενοδοχειακά Σήματα και τα Τοπικά Προϊόντα να χαρακτηρίζονται από την ιδιαίτερα διαδραστική συμμετοχή του κοινού, αλλά και τις θεματικές σε σχέση με το Ξενοδοχειακό Revenue, το Hotel Management, αλλά και την Εξοικονόμηση Ενέργειας να προσελκύουν εξειδικευμένα στελέχη των ξενοδοχείων, που αναζητούν πιο στοχευμένες λύσεις.
Τέλος, διατηρώντας την άρρηκτη σχέση του 100% Hotel Show με το Ξενοδοχειακό Design, 24 Designers -τελικοί επιλαχόντες των βραβείων 100% Hotel Design Awards- παρουσίασαν ζωντανά τα έργα τους, μιλώντας για το σχεδιαστικό τους concept αλλά και το όραμα πίσω από αυτό, δίνοντας στο κοινό της έκθεσης την ευκαιρία να αποφασίσει για το αγαπημένο του έργο, το οποίο και μπορεί να στηρίξει με την ψήφο του για το Βραβείο Κοινού.
Τα 100% Hotel Design Awards θα ανακοινώσουν σύντομα τον τρόπο της τελετής απονομής, που αναμένεται ιδιαίτερα ανατρεπτικός.
Το 100% Hotel Show ανανεώνει το ραντεβού του με το κοινό για το Νοέμβριο του 2021 στο MEC Παιανίας, αφήνοντας όμως ανοιχτό το ενδεχόμενο για μια Follow Up συνάντηση με την Ξενοδοχειακή Αγορά τον ερχόμενο Μάρτιο, με ένα νέο Εκθεσιακό Concept που θα εστιάζει στις νέες ανάγκες της Ξενοδοχειακής Αγοράς, μετά και από την Πανδημία του COVID-19.
Ο Νίκος Σ. Μοράντης είναι ένας από τους ιδρυτές της Hotelier Academy, αλλά και του Destsetters και σε συνεργασία με τη διοργανώτρια εταιρεία της έκθεσης Demand Fairs & Media, συμβάλλει στη στρατηγική ανάπτυξη του θεσμού.
Είναι υπεύθυνος για τη συνολική επικοινωνία του 100% Hotel Show, ενώ συμμετέχει ενεργά στην ειδική ομάδα της έκθεσης που διασφαλίζει μια πρωτότυπη εμπειρία για τους Ξενοδόχους που θα την επισκεφτούν!